Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب وزارت بهداشت، سعید نمکی در پیامی نوشت: فقدان جمعی از همکاران پرتلاش و هموطنان عزیزمان در پی حادثه تلخ آتش سوزی در کلینیک سینا اطهر موجب تاسف و تاثر و تالم بسیار گردید. ضمن عرض تسلیت مجدد این مصیبت به خانواده‌های داغدار، همکاران شریف جامعه پزشکی و نظام سلامت و آرزوی شفا و بهبودی عاجل مصدومان این حادثه ناگوار از خداوند منان برای درگذشتگان، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: البته اطلاق عنوان حادثه بر این واقعه و وقایعی از این دست، نافی بررسی ابعاد آن و حتی شناسایی علل، عوامل و موارد اهمال احتمالی نخواهد بود، چنان‌که معاونت محترم توسعه، معاونت محترم درمان با همراهی حراست و اداره کل بازرسی وزارت بهداشت و همکاری دستگاه‌های ذیربط موظفند در اسرع وقت گزارش کاملی از بررسی جوانب موضوع در این مرکز درمانی خصوصی و ارائه راهبردها و مداخلات پیشگیرانه از موارد مشابه را به اینجانب گزارش نمایند.

حادثه آتش‌سوزی و انفجار شب گذشته(سه شنبه) در کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران، به مرگ ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

بر اساس اعلام کانال سازمان نظام پزشکی، بیش از نیمی از جان‌باختگان، پزشکان و کادر اتاق عمل هستند.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود دو ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

تا کنون ۱۸ جسد از ۱۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کلینک سینا اطهر تحویل پزشکی قانونی استان تهران داده شد و اجساد جانباختگان این حادثه به محض شناسایی تحویل بستگانشان می‌شود.

ساعاتی پیش القاصی مهر، دادستان تهران در تشریح آخرین جزییات از پرونده آتش سوزی کلینیک سینا اطهر گفت: دستور احضار پنج نفر از مقصران احتمالی حادثه صادر و یک نفر نیز در این رابطه بازداشت شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کلینیک سینا اطهر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز

هادی عیدی پور با اعلام وقوع این حادثه در خیابان حضرتی و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن عنوان کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلا فاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی میباشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد