Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرخزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موضوع دریافت عوارض از ساکنان شهرهای محمدیه و قزوین و نیز ناحیه شهری مهرگان که به صورت روزانه در اتوبان قزوین به کرج تردد و در هر نوبت ۱,۲۰۰ تومان عوارض پرداخت می‌کنند هزینه سنگینی به شهروندان و رانندگان تاکسی و خودروهای عمومی تحمیل کرده و به عنوان یک مشکل در گذشت مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جابجایی ایستگاه عوارضی به خارج از محدوده مدتهاست به عنوان مطالبه عمومی مردم منطقه مطرح شده که استانداری و معاونت عمرانی و نمایندگان هم پیگیر موضوع بودند.

فرخزاد افزود: پس از جمع آوری ایستگاه عوارضی همچنان دوربین‌های ثبت تردد در محل باقی ماند و قرار شد طرح پیمایش اجرا شده و شهروندان استان یک سوم هزینه ۱۲۰۰ تومانی معادل ۴۰۰ تومان را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح پیمایش هر چند مورد توافق قرار گرفت اما عملیاتی نشد و ما همچنان پیگیر اجرای آن بودیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان بار دیگر موضوع مطرح شد و آقای اسلامی موافقت کردند تا موضوع را پس از بازگشت به تهران پیگیری و عملی کنند.

اجرای طرح پیمایش از فردا در مسیر قزوین به تهران

فرخزاد گفت خوشبختانه پس از این سفر امروز در جلسه‌ای در تهران موضوع عملیاتی شد و از فردا طرح پیمایش اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: از فردا پنجشنبه طرح پیمایش در مسیر قزوین به تهران اجرا می‌شود و خودروهایی که دارای پلاک ۷۹ و قزوین هستند با ۵۰ درصد تخفیف عوارض را پرداخت خواهند کرد.

فرخزاد گفت: خودروهای عمومی تاکسی و عمومی که دارای پلاک «ت» و «ع» هستند و به صورت روزانه از مسیر عبور می‌کنند با تخفیف ویژه از اتوبان عبور می‌کنند و برای هر نوبت فقط ۲۰۰ تومان عوارض پرداخت خواهند کرد.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح مطالبات مردم محمدیه و ناحیه شهری مهرگان پاسخ داده شده و موجب جلب رضایت مردم شود.

کد خبر 4963651

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی طرح پیمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس با سهمیه اولیه ۱۵۰ مدرسه در سطح ۹ شهرستان اجرا شد، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح آگاهی و مهارت دانش آموزان در رویارویی با حوادث غیر مترقبه، طرح ملی دادرس با هدف فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان سطح جامعه در استان، به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: آموزش‌های طرح ملی دادرس در بخش‌های مختلف از جمله مخاطرات طبیعی، ایمنی ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، انتقال و حمل مصدوم، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی و اطفاء حریق به دانش آموزان داده می‌شود تا آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

جاهد اظهار داشت: این طرح با هدف دانش آموز آماده در روز‌های سخت اجرا می‌شود که دانش آموزان با فراگیری این آموزش‌ها و اجرایی کردن آن در مواقع بحران به این هدف جامه عمل می‌پوشانند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات شهرستانی طرح ملی دادرس در سال تحصیلی جاری در ۷۰ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم اجرا شد که امیدواریم این طرح مانند باقی طرح‌ها با موفقیت اجرایی شود و دانش آموزان از دانش خود در زمینه‌ی حوادث و سوانح استفاده کنند.

قابل ذکر است؛ منتخبین این مسابقات در قالب تیم خواهران و برادران به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد