Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:42:04 GMT

آژاکس، جهانبخش را نمی‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۱۹۸

آژاکس، جهانبخش را نمی‌خواهد

خبر علاقه‌مندی باشگاه آژاکس به جذب بال ایرانی تیم فوتبال برایتون تکذیب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته نشریه «تلگراف» هلند خبر داد باشگاه آژاکس نسبت به جذب علیرضا جهانبخش علاقه‌مند است و بال ایرانی برایتون را جانشین خوبی برای حکیم زیاش مراکشی می‌بیند که اخیراً راهی چلسی شد.

اکنون سایت «فوتبال اینترنشنال» هلند با انتشار گزارشی مدعی شد، باشگاه آژاکس در گذشته نسبت به جذب جهانبخش 26 ساله علاقه‌مند بوده است، اما حالا این بازیکن در لیست خرید این باشگاه هلندی قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش که تابستان 2018 در انتقالی 17 میلیون پوندی از AZ آلکمار هلند راهی برایتون شد، در این تیم تحت‌هدایت گراهام پاتر نتوانسته جایگاه ثابتی داشته باشد و همین شایعه جدایی وی از این تیم انگلیسی را برسر زبان‌ها انداخته است.

پاتر: جهانبخش شایسته حضور در ترکیب اصلی برایتون است/ او باید درباره جدایی تصمیم بگیرد

بال تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های NEC نایمخن و AZ آلکمار را در فوتبال باشگاهی هلند دارد، این فصل تنها در 10 بازی توانسته برای برایتون به میدان برود که حاصل آن دو گل‌زده بود که یکی از آن گل‌ها را با ضربه‌ برگردان زیبایی وارد دروازه چلسی کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال آژاکس تیم فوتبال برایتون علیرضا جهانبخش بیشتر بخوانید... رسانه انگلیسی: مشکلی میان جهانبخش و سرمربی برایتون وجود ندارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آژاکس تیم فوتبال برایتون علیرضا جهانبخش تیم فوتبال آژاکس علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد

این خبر تکمیل می شود

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم