Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین عماد دخانی مدیر فرهنگی امور خدام و کارکنان آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم آغاز به کار کاروان‌های «شهرکرامت» در ۸۸۸ نقطه از محلات مشهد درباره کاروان‌های شهر کرامت، گفت: همزمان با ایام دهه کرامت، ۳۰گروه سرود آوای رضوان در قالب کاروان‌های شهر کرامت با هدف ایجاد شور، شادی و نشاط از امروز در ۸۸۸نقطه از محلات سطح شهر مشهد حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: هر کاروان متشکل از شش هنرمند خوانش سرود، دو خادم بارگاه منور رضوی و یک روحانی است که از تاریخ دهم تا سیزدهم تیرماه به مدت سه روز از ساعت ۱۸تا۲۲ به مدت ۴ساعت در محلات سطح شهر حضور پیدا می‌کنند و به اجرای برنامه‌هایی با موضوع امام رضا (ع) می‌پردازند.

مدیر فرهنگی امور خدام و کارکنان آستان قدس رضوی ادامه داد: این برنامه به همت مدیریت اعزام مبلغ سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و با مشارکت موسسه آفرینش‌های هنری این آستان مقدس به عنوان یک برنامه مشترک طراحی شده و از امروز به اجرا در می‌آید.

این مراسم با حضور رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و خدام حضرت رضا (ع)، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) برگزار شد.

تشییع و گلباران پیکر پاک دو شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) «علی جمشیدی» و «سعید کمالی» از رزمندگان لشکر۲۵ کربلا استان مازندران توسط خدام حضرت رضا (ع) و اجرای گروه‌های سرود، از ویژه برنامه‌هایی بود که در حاشیه این مراسم همراه با همخوانی گروه سرود آوای رضوان برگزار شد.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت سرود رضوی ولادت امام رضا آستان قدس رضوی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد