Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فخرموحدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این برنامه مدیران ادارات کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و کتابخانه‌های عمومی استان به تماس‌های مردم پاسخ داده و مشکلات آنان را پیگیری کردند.

وی افزود: براساس برنامه تدوین شده، مقرر گردید مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در محل سامانه سامد، به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در این استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در راستای ارتباط بیشتر و اثربخش مدیران استان با مردم و رسیدگی مناسب به درخواست‌ها و مشکلات آنان به منظور ارتقای رضایت‌مندی عمومی و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه، ضمن اطلاع رسانی از طریق صدا وسیمای استان و خبرگزاری‌ها، با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرماندارانی که بیشترین درخواست‌ها یا مخاطبین را در سامانه سامد داشته‌اند هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود که در این برنامه شرکت نموده و اقدام به شنیدن نظرات، درخواست‌ها، شکایات، انتقادها و پیشنهادهای مردم نمایند.

وی گفت: در این راستا امروز طی ۲ ساعت حضور مدیران کل یاد شده در محل استقرار سامانه سامد در مجموع ۲۲۳ مورد تماس تلفنی مردمی با خط ۱۱۱  پاسخ‌ داده شد که از این تعداد ۵۶ مورد برای پیگیری بعدی در این سامانه ثبت شد.

فخرموحدی افزود: مشکلات دانش‌آموزان در استفاده از برنامه‌های آموزش مجازی، مشکلات کارکنان آموزش و پرورش، شکایت از فعالیت کتابخانه‌ها در ایام شیوع کرونا، مشکلات ورزشکاران‌، شکایات مربوط به هیات‌های ورزشی، مشکلات مراکز فرهنگی و درخواست رفع مشکلات هنرمندان از مهمترین موضوعات مطرح شده طی جلسه امروز بود.

وی ادامه داد: سعی بر آن است هر هفته تعدادی از مدیران کل استانی یا فرمانداران با حضور در محل استقرار سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست‌ها و شکایت‌های مردم باشند.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی مشهد استانداری خراسان رضوی سامانه سامد درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وزارت راه و شهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قرارداد‌های اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی ۴۰ روز ابتدایی سال گذشته ۸۰۱۸۶ قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری ۱۱۲۸۶۴ قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قرارداد‌ها ۴۰.۷ درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قرارداد‌های اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است