Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان در استانداری اظهار کرد: در سال گذشته هزار و ۶۴۳ طرح تسهیلات رونق و رفع موانع تولید دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه این میزان در مقایسه با سال قبل با رشد ۱۴۶ درصدی همراه بوده است، افزود: به این تعداد طرح هزار و ۵۵۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه این روند باید امسال نیز ادامه داشته باشد، گفت: انتظار داریم امسال با افزایش تعداد و میزان تسهیلات پرداختی گیلان بتواند جایگاه برتر استانی را در کشور در این زمینه کسب کند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید تلاش شود تا امسال واحدهای راکد و همچنین واحدهایی که با ظرفیت اسمی خود فعالیت می کند به صورت کامل فعال شوند، تأکید کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی که از سوی بانک ها تملک شده اند باید ظرف سه ماه آینده واگذار شوند.

زارع با اشاره به اینکه دستگاه ها باید برای پاسخ به استعلامات باید از بسترهای الکترونیکی استفاده کنند، تصریح کرد: بهره گیری از دولت الکترونیک زمینه شفافیت و سرعت عمل بیشتر در انجام امور را فراهم می کند.

وی همچنین به موضوع مصرف بهینه انرژی اشاره و با بیان اینکه میزان مصرف انرژی در کشور از میانگین جهانی بالاتر است، افزود: مشترکان خانگی برق در استان گیلان باید در زمان پیک، میزان مصرف خود را مدیریت کنند.

استاندار گیلان ادامه داد: قطعی ها نیز باید ۲۴ ساعت قبل به واحدهای تولیدی و صنعتی اطلاع رسانی شود انتظار می رود با همکاری واحدهای تولیدی شاهد مصرف بهینه و صرفه جویی در زمینه مصرف انرژی باشیم.

کد خبر 4963779

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع مدیران قضایی استان اظهار داشت: بی‌تردید کار در دستگاه قضایی بسیار دشوار و پرمخاطره بوده و دستگاه قضایی تابلو و نماد اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود چون زمینه خدمت و عمل صالح در آن بسیار فراهم است.

وی افزود: علاوه بر آن کارکنان دستگاه قضائی با احقاق حق و تکریم مراجعان، نقش مهمی در جذب سرمایه‌های اجتماعی برای این نظام مقدس بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال تصریح کرد: باید برای جهش تولید، به رفع موانع تولید پرداخت که خوشبختانه دستگاه قضائی در رفع بسیاری از این موانع نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: قضات نباید این موضوع مهم را در محاکم، سهل و آسان بگیرند بلکه بر اساس قوانین و مقررات باید به این موضوع ورود و برخورد قاطعانه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی