Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سید سجاد ملایری در گفتگو با مهر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه انقلاب اسلامی یکی از سرشبکه های اصلی ضد دین مقدس اسلام که اقدام به توهین به مقدسات و ائمه اطهار و فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام می‌کرد، شناسایی و طی اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.

وی افزود: در عملیاتی دیگر شبکه انحرافات دینی، اخلاقی و فرهنگی که اقدام به ترویج مسائل فرقه‌ای و انحرافی می‌کرد مورد ضربت پاسداران گمنام امام زمان (عج) قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب اسلام‌آبادغرب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) بیان داشت: برخورد جدی با هرگونه ترویج عقاید خرافی و توهین کنندگان به مقدسات مذهبی به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قوه قضائیه قرار دارد و در این رابطه با قاطعیت و بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پاسداران گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود