Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ۵۰ درصد چهارخطه چهارخطه ازنا - شازند به اتمام می‌رسد.

خیراله خادمی در جمع خبرنگاران در خصوص چهارخطه ازنا - شازند با بیان اینکه این پروژه در پنج قطعه در حال انجام است، اظهار کرد: ۱۰ کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک رفته است.

وی بیان کرد: برای هفت کیلومتر باقی‌مانده ۵۰۰ تن قیر تخصیص داده شده است تا به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امسال ۵۰ درصد چهارخطه چهارخطه ازنا - شازند به اتمام می‌رسد.

وی گفت: این محور خوبی است و عمده ماشین‌های سنگین از این مسیر عبور می‌کنند.

خادمی بیان کرد: پیمانکار محور ازنا- شازند در استان مرکزی فردی توانمند است چنانچه کار بخش لرستان را تحویل بگیرد نیازی به برگزاری مناقصه نیست.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: چهارخطه ازنا- شازند ۷۰ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر آن در لرستان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آزادراه چهارخطه ازنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است