Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان در آیینی با حضور شماری از مدیران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین معارفه مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان روز چهارشنبه در سالن جلسات شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش در سمنان در این نشست، با اشاره به خدمات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان سمنان؛ از زحمات مسؤول سابق اتحادیه استان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هم گفت: از زمان تأسیس اتحادیه، بیش از چهار دهه می‌گذرد و در این سال‌ها به‌واسطه ویژگی‌هایی شناخته می‌شود که از میان می‌توان به نخبه‌یابی و نخبه‌پروری، تربیت مدیران نظام اسلامی، مطالبه‌گری و حضور پررنگ در عرصه‌های اجتماعی اشاره کرد.

وی ضمن تقدیر از خدمات سیدمحمدمهدی سیادتی مسؤول پیشین اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان، حکم مسؤولیت دو ساله محمدرضا عرب‌پور مسؤول جدید این اتحادیه را به او اعطا کرد.

در این مراسم، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، مسؤولان تشکل‌های دانش‌آموزی و مجموعه‌های فرهنگی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/74002/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: انجمن های اسلامی دستگاه های اجرایی دانش آموزان آموزش و پرورش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اسلامی دانش آموزان استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،عبدالرسول پورعباس افزود: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی گفت: در سیل اخیر در حاجی اباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ظرف سه هفته  آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان اخذ می شود تاحقی ضایع نشود .

  رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پور عباس با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می کند افزود: با هماهنگی که با استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برقرار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل