Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:05:11 GMT

حادثه درمانگاه سینا اطهر تهران غیرعمدی بوده است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۱۳۲۳

حادثه درمانگاه سینا اطهر تهران غیرعمدی بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما ، القاصی مهر با حضور در بخش خبری ۲۱ چهارشنبه شب شبکه یک سیما افزود: دیشب ساعت ۲۱ بعد از اطلاع از وقوع انفجار به همراه همکاران قضایی در دادسرای جنایی در صحنه حاضر شدیم که حریق مراحل پایانی را طی می‌کرد که پس از آن وضع ساختمان را بررسی دقیق قضایی کردیم.

وی گفت: در بررسی اولیه در طبقات ساختمان، تعداد ۱۹ نفر از افرادی که در طبقه چهارم ساختمان که بیشتر از تیم درمان بودند شناسایی شدند و بلافاصله دستور انتقال اجساد به محل پزشکی قانونی صادر و احراز هویت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران افزود: تعداد ۱۴ جسد را تحویل خانواده آن‌ها دادیم و مابقی تا پایان امشب تحویل داده می‌شود.

آقای القاصی مهر درباره علت حادثه نیز گفت: بررسی اولیه حاکی از غیرعمدی بودن حادثه است و دیشب دستور تحت نظر قرار دادن پنج نفر از عوامل مسئول و مرتبط با این درمانگاه را صادر کردیم.

دادستان تهران تصریح کرد: در تحقیقات از افراد مطلع، مشخص شد حادثه به علت اتصال سیم برق و انفجار کپسول‌های گاز و اکسیژن بوده که موجب آتش سوزی در داخل ساختمان شده است.

وی گفت: امروز یک هیأت کارشناسی ۱۱ نفره در دادسرای جنایی انتخاب و به محل حادثه اعزام شدند و از کارشناسان آتش نشانی هم دعوت شد تا علت حادثه، کارشناسی بررسی شود.

دادستان تهران افزود: پیش بینی می‌شود تا دو روز آینده با اعلام نظر کارشناسی، علت واقعی حادثه مشخص شود.

آقای القاصی مهر درباره تعداد بازداشت شدگان حادثه گفت: در حال حاضر چهار نفر به دستور بازپرس برای تحقیقات تحت نظر هستند و دستور احضار تعداد دیگری که نقشی در حادثه داشتند نیز صادر شده است.

وی افزود: رعایت مسائل ایمنی یکی از موضوعاتی بود که دستور بررسی آن داده شد و ما در حال بررسی موضوع با اسناد و مدارکی که ادعا شده هستیم و امیدواریم در روزهای آتی نتیجه آن را اعلام کنیم.

کد خبر 4963845

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران ویروس کرونا آتش سوزی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی هفته قوه قضاییه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اکبر طبری سیدابراهیم رئیسی مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد