Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: رفتن به اروپا خیلی مهم است، مطمئنا سطح بیرانوند خیلی بالاتر از آسیاست و این یک واقعیت محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس، درخصوص شروع بازی‌های لیگ برتر و عملکرد سرخ‌پوشان پایتخت اظهار کرد: بازیکنان در این یک هفته‌ای که گذشت خیلی خوب بودند، واقعیت من انتظار چنین عملکردی را برابر پیکان نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقفه 4 ماهه‌ای که افتاد به بدن‌ و سطح آمادگی بازیکنان خیلی ضربه زد اما بچه‌ها خیلی خوب بودند، یعنی من از دیدن بازی آن‌ها لذت بردم. تک تک بازیکنان در زمین سرحال، شاداب و با انگیزه بودند.

او ادامه داد: کادر فنی هم اعم از پیروانی، گل‌محمدی و ... در این مدت زحمت زیادی برای تیم کشیدند. امیدواریم این روند پرسپولیس ادامه داشته باشد و این باعث شود دوباره مردم شاد شوند.

پنجعلی اظهار داشت: رفتن به اروپا خیلی مهم است، مطمئنا سطح بیرانوند خیلی بالاتر از آسیاست و این یک واقعیت محسوب می‌شود. می‌تواند خودش را در اروپا نشان دهد تا دیده شود. دروازه‌بانی در اروپا سخت است اما از طرفی بهتر دیده می‌شود و معتقدم بیرانوند فراتر از آسیا عمل می‌کند.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: ان‌شاءالله تا او بخواهد برود، بازی‌ها تمام می‌شود چون ما واقعا دوست داریم همراه تیم باشد. الحمدالله شرایط تیم در جدول خوب است و در دیدار اول خیلی امیدوارکننده بازی کردند. طبیعی است که آدم نگران باشد اما دیدیم بچه‌ها خیلی حرفه‌ای با تمام وجود بازی می‌کردند، در خط حمله چقدر قشنگ اضافه می‌شدند و موقع دفاع سریع برمی‌گشتند. خیلی خوب روی بدن‌هایشان کار شده، سرعت بازی خیلی عالی بود و لذت بردیم. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال محمد پنجعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان