Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن اشجاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از ۲۴ مرداد ماه، برای پیشگیری از شیوع کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت ها ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی شرکت می کنند که آستارا برای نخستین بار در رقابت های قبلی این لیگ ۱۰ برد، چهار باخت و هفت مساوی کسب کرده و با ۳۷ امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار گرفته است، افزود: در هفته بیست و یکم، میزبان میلاد مهر تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به پرداخت کامل دست‌مزد و مطالبات بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: یک عزم جدی برای صعود تیم فوتبال شهرداری آستارا به لیگ دسته یک کشور در این شهرستان وجود دارد که امیدواریم این مهم تا پایان فصل تحقق یابد.

وی، افزود: تمرینات تیم فوتبال شهرداری آستارا از ۱۲ خرداد ماه سال جاری در فضای مجازی آغاز شده و هم‌ اکنون بازیکنان در حال تمرین به صورت کارگروهی و با توپ هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه تیم شهرداری از پنچ بازی باقی‌مانده لیگ دسته دو کشوری به دلیل انصراف تیم کارون اروند خرمشهر، چهار بازی پیش‌رو دارد، افزود: بازی با تیم‌های میلاد مهر تهران، شهرداری همدان و آوالان کامیاریان، داخل خانه و بازی با تیم کاسپین قزوین، خارج از خانه انجام می‌شود.

کد خبر 4963862

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد بیرجند استانداری سمنان ایلام مواد مخدر دهه کرامت سازمان تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی تیم فوتبال شهرداری آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه شنبه میزبان تیم جوان پیکان تهران خواهد بود.

هرچند این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار خواهد شد اما تیم شمس آذر با انتشار تصویری جذاب و متفاوت به دیدار پیکان خواهد رفت.

پوستر این بازی با تصویری نوستالژیک از سوی تیم شمس آذر گویای یک کری جذاب از سوی شمس آذر برای حریف تهرانی خود است.

در این تصویر که در آن از نماد سر درب دولتخانه صفوی و خیابان شهدای قزوین استفاده شده صادق آلبوصبیح و نسایی دو بازیکن شمس آذر نیز حضور دارند.

این بازی ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092846

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان