Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقشه کش صنعتی یا ساده جنسیت: آقا ، خانم با تجربه در زمینه سازه فلزی در محیط نرم افزار تکلااستراکچرز (X-STEEL) (شاپ کار)  شاپ کار جنسیت: آقا ، خانم با تجربه در محیط X-steel جهت همکاری در زمینه شاپ سازه های صنعتی و معمولی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02634492094 موبایل 09219731077 واتساپ 09219731077 ایمیل info@sape-design.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

ابوالفضل‌ رهبری‌زاده، محیط‌بان، ویدئویی از تغذیه یک خرس قهوه‌ای نر در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در بخش مازندران، را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به گزارش فرارو، رهبری‌زاده، این تصاویر را که در فروردین ۱۴۰۳، ثبت کرده و در ویدئو مشغول صحبت کردن از فاصله ۱۵ متری با لهجه مازنی با این خرس است.

این محیط‌بان صحبت‌های خود را ترجمه کرده است و نوشته است: «خرس من برایت سوت می‌زنم تو نباید فرار کنی؟ من دیگه چکار کنم که تو فرار کنی؟ فاصله ما کم است.»

 خرس قهوه‌ای در مناطق جنگلی و کوهستانی شمال و شمال غرب ایران زندگی می‌کند و در فصل سرما به غار‌ها و شکاف صخره‌ها پناه می‌برد و با گرم شدن هوا و رویش گیاهان از خواب زمستانی بر خواسته و در جستجوی غذاست.

 منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در سه استان مازندران، البرز و تهران قرار دارد که بیشترین وسعت این منطقه در استان مازندران است. پلنگ ایرانی، خرس قهوه‌ای و مرال از گونه‌های حیوانی حفاظت شده در این منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد