Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه گفت: ۲۰ هزار نفر از طلاب جهادی در گروه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن زمانی در نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد با اشاره به نقش نیروهای جهادی برای مقابله با کرونا اظهار داشت: نیروهای جهادی در زمینهٔ مقابله با کرونا خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 20 هزار نفر از طلاب جهادی در گروه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف هستند که این افراد فقط بخشی از طلاب جهادی هستند و غیر از این عزیزان، طلاب جهادی دیگری در روستا و مناطق محروم مشغول خدمت‌رسانی هستند.

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه بابیان اینکه در جریان سیل 14 هزار طلبه خدمت‌رسانی کردند، عنوان کرد: در قم 1400 طلبه جهادی برادر و خواهر ساماندهی شدند، طلاب جهادی در زمینهٔ کرونا پای‌کار آمدند و زحمات زیادی کشیدند، موج دوم ویروس کرونا آغاز شده و در قم نیز مبتلایان به کرونا افزایش پیدا کرده است.

مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: در یک ماه اخیر تعداد فوتی‌های روزانه مبتلابه کرونا در قم به یک نفر و برخی روزها صفر رسیده بود ولی از سه روز قبل اوج گرفت و به 3 و 4 نفر رسید و میانگین تعداد فوتی ها افزایش پیداکرده است.

گروه‌های جهادی به‌تناسب توانمندی‌ها برای موج دوم کرونا برنامه‌ریزی داشته باشند

زمانی تصریح کرد: هر گروه جهادی به‌تناسب توانمندی‌هایی که دارد برای موج دوم کرونا برنامه‌ریزی داشته باشد و همچنین تولید ماسک و لباس بیمارستان و مواد ضدعفونی در دستور کار باشد چون پیشگیری باید در اولویت قرار بگیرد.

ارائه خدمات پزشکی توسط گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی در قم به روایت تصویرگزارش/گروه جهادی که شجاعانه اموات کرونایی را غسل می‌دهند + فیلم و تصاویرسازماندهی 2000 گروه جهادی در گیلان؛ محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران وارد مرحله جدید‌ شد

طلاب جهادی به 5 استان وضعیت قرمز اعزام می‌شوند

وی گفت: استان‌هایی که وضعیت آن‌ها قرمز شده است نیازمند نیروهای جهادی هستند، 5 استان درخواست طلاب جهادی کردند، گروه‌های جهادی باید با مشورت و هماهنگی به این استان‌ها خدمت‌رسانی کنند.

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: همه طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند و همه 200 هزار طلبه باید عضو گروه‌های جهادی شوند، 12 میلیون دانش‌آموز در تابستان بیکار هستند که باید از ظرفیت این عزیزان و همچنین دانشجویان به‌خوبی استفاده کرد.

مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه بیان کرد: باید برنامه‌ریزی شود تا از خیران جامعه در زمینهٔ خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند کرونایی استفاده شود، هماهنگی مجموعه گروه‌های جهادی باید مورد تأکید باشد.

زمانی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی طلاب ادامه داد: فعال‌سازی گروه‌های جهادی در زمینهٔ برنامه‌های فرهنگی باید مورد تأکید باشد، شان اصلی طلبه این است که کار فرهنگی را انجام دهد و کار فرهنگی در فضای مجازی مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه در جریان کرونا 300 سوال و شبهه از سوی جریان‌های ضد اسلام، ضد انقلاب، ضد شیعه و ضد خدا مطرح شد، افزود: پاسخ این شبهات جمع‌آوری شد و کمیته تدوین محتوای علمی در این زمینه وارد عمل شد و پاسخ‌های آن را در قالب کتاب 400 صفحه چاپ ‌شده است.

ادعیه و توسل به اهل بیت(ع) در کنار موارد بهداشتی مورد تأکید جامعه باشد

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه عنوان کرد: با توجه به ویروس کرونا متاسفانه جامعه به این نتیجه رسید که جز پناه بردن به ماسک و مواد ضدعفونی راهی ندارد در صورتی که در دین اسلام توسل، تبرک، زیارت، ادعیه، قرآن کریم و قربانی داریم، رسول خدا و ائمه معصومین(ع) این راهکارها را به ما نشان دادند و مقام معظم رهبری نیز در یک نمونه به صحیفه سجادیه تاکید کردند.

مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب چندین سال است از وضعیت قم بسیار ناراحت هستند و همواره تاکید می کنند نگذارید قم که مدینه فاضله و شهر الگوی اسلامی است وضعیتش این‌گونه باشد.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه استان مرکزی: گروه های جهادی با اقدامات منسجم و جهادگونه خلأها را پر کردند قم|گروه های جهادی زندگی خود را وقف سلامتی و آرامش جامعه کرده اند فعالیت گروه های جهادی قم در مناطق محروم تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی خدمت رسانی طلاب جهادی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ علی نیک با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا می‌شوند، از آموزش اجباری رانندگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی هوا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به تلاش برای بالا بردن متوسط تعداد جابجایی مسافر در روز اشاره کرد و گفت: حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه باید ۴۰۰ متر باشد و در تلاشیم هرچه سریع‌تر به ان مهم دست یابیم. 

وی با اشاره به در حال احداث بودن ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق افزود: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم مطهر با ۶ دستگاه اتوبوس با هزینه ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان و خودرو‌های برقی در سه مسیر اطراف حرم از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.


نیک، خدمت به مردم را هدف اصلی سیستم مدیریت شهری قم دانست و افزود: سال گذشته ۹۰ درصد اعتبارات ۱۸۵ میلیارد تومانی سازمان اتوبوسرانی بودجه در بخش درآمد‌ها و هزینه‌ها محقق شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای امسال هم ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده گفت: در تلاشیم با تکنولوژی پیش برویم که نصب دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم، گواه آن است.

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز