Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال، عملیات ایجاد زیرساخت گردشگری در شهرستان چالدران وارد مرحله اجرایی شده است.

جلیل جباری افزود: این پروژه‌ها با هدف ارائه خدمات بهتر به گردشگران و استفاده بهینه از جاذبه‌های طبیعی منطقه در مجموعه جهانی قره کلیسا و جاذبه طبیعی آبگرم معدنی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی افزود: ۱۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت گردشگری در قره کلیسا تامین اعتبار شده که پیمانکار مشغول فعالیت است.

جباری اضافه کرد: راههای دسترسی، اجرای سنگ فرش، سرویس‌های عمومی و فضاهای سبز در مجموعه جهانی قره کلیسا برای گردشگران و بازدید کنندگان ازجمله این زیر ساخت‌است.

این مسئول افزود: این سرمایه گذار کارهای اجرایی را با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار شروع کرده که بعد از تکمیل و بهره‌برداری به عنوان یکی از مراکز و جاذبه‌های گردشگری مسافران قرار گیرد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی بیان کرد: پروژه مجموعه جهانی قره کلیسا در طول یک ماه و پروژه فاز اول مجتمع رفاهی و تفریحی آبگرم در طول سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام /ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قره کلیسا جاذبه های گردشگری آثار باستانی مجموعه جهانی قره کلیسا میلیارد ریال قره کلیسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مهرزاد ظهر سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌ها اعلام کرد: روستای پالنگان تفرجگاه‌های زیبا و گردشگرپذیر، مناطق طبیعی و تاریخی دیدنی، سوغات و صنایع‌دستی برجسته و مراکز فرهنگی- اقامتی بسیاری دارد که هر یک از آن‌ها می تواند نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصاد منطقه داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در این راستا و با توجه به کثرت گردشگران داخلی و خارجی بازدیدکننده ازاین روستای تاریخی، تعداد ٥٣ تابلوی معرفی امکان گردشگری و خدماتی موجود در روستا به همت این اداره‌کل و با همکاری و مشارکت فرمانداری کامیاران و اهالی پالنگان برای راهنمایی گردشگران به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و نصب شد.

وی با بیان اینکه تعدادی تابلوی خوشامدگویی و تفسیری در جاده منتهی به روستا نیز نصب شده است، عنوان کرد: این اقدام با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه به گردشگران ورودی و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مردم انجام شد.

مهرزاد یادآور شد: بر روی این تابلوها اطلاعاتی از جاذبه‌های گردشگری و خدمات موجود از جمله مراکز اقامتی، فروشگاه‌های صنایع‌دستی و محصولات روستایی، مسجد، تابلوهای مربوط به شیلات، تعاون روستایی، فوریت‌های پزشکی و … در سایزهای مختلف درج شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف خدماتی و نظارتی بتوانیم خدمات بیشتری به مسافران و گردشگران ارائه و باعث رونق بیش از پیش گردشگری استان شویم.

کد خبر 6093240

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری