Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:31:14 GMT

غیرعمدبودن حادثه درمانگاه سینا اطهر تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۰۰۳

غیرعمدبودن حادثه درمانگاه سینا اطهر تهران

دادستان تهران با اشاره به غیرعمدبودن حادثه درمانگاه سینا اطهر تهران گفت: در حال حاضر پنج نفر از عوامل مسئول و مرتبط با درمانگاه سینا اطهر تهران تحت نظر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «علی القاصی مهر» شب گذشته (چهارشنبه ۱۱ تیر) با حضور در بخش خبری ساعت ۲۱ شب شبکه یک سیما با بیان اینکه در حال حاضر پنج نفر از عوامل مسئول و مرتبط با درمانگاه سینا اطهر تهران تحت نظر هستند، افزود: دیشب ساعت ۲۱ بعد از اطلاع از وقوع انفجار به همراه همکاران قضایی در دادسرای جنایی در صحنه حاضر شدیم که حریق مراحل پایانی را طی می‌کرد که پس از آن وضع ساختمان را بررسی دقیق قضایی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در بررسی اولیه در طبقات ساختمان، تعداد ۱۹ نفر از افرادی که در طبقه چهارم ساختمان که بیشتر از تیم درمان بودند شناسایی شدند و بلافاصله دستور انتقال اجساد به محل پزشکی قانونی صادر و احراز هویت شدند.

 

دادستان تهران افزود: تعداد ۱۴ جسد را تحویل خانواده آن‌ها دادیم و مابقی تا پایان امشب تحویل داده می‌شود.

 

القاصی مهر درباره علت حادثه نیز گفت: بررسی اولیه حاکی از غیرعمدی بودن حادثه است و دیشب دستور تحت نظر قرار دادن پنج نفر از عوامل مسئول و مرتبط با این درمانگاه را صادر کردیم.

 

دادستان تهران تصریح کرد: در تحقیقات از افراد مطلع، مشخص شد حادثه به علت اتصال سیم برق و انفجار کپسول‌های گاز و اکسیژن بوده که موجب آتش سوزی در داخل ساختمان شده است.

 

وی گفت: امروز یک هیأت کارشناسی ۱۱ نفره در دادسرای جنایی انتخاب و به محل حادثه اعزام شدند و از کارشناسان آتش نشانی هم دعوت شد تا علت حادثه، کارشناسی بررسی شود.

 

دادستان تهران افزود: پیش بینی می‌شود تا دو روز آینده با اعلام نظر کارشناسی، علت واقعی حادثه مشخص شود.

 

القاصی مهر درباره تعداد بازداشت شدگان حادثه گفت: در حال حاضر چهار نفر به دستور بازپرس برای تحقیقات تحت نظر هستند و دستور احضار تعداد دیگری که نقشی در حادثه داشتند نیز صادر شده است.

 

وی افزود: رعایت مسائل ایمنی یکی از موضوعاتی بود که دستور بررسی آن داده شد و ما در حال بررسی موضوع با اسناد و مدارکی که ادعا شده هستیم و امیدواریم در روز‌های آتی نتیجه آن را اعلام کنیم./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی القاصی بیمارستان سینا درمانگاه سینا اطهر تهران دادستان تهران تحت نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟