Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره برداری از این پروژه ها ضمن تقدیر از خدمات نیروهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح گفت: دیوار حفاظتی و پل سواره رو در منطقه نسه کوه دهستان چین نخستین پروژه هایی بودند که به بهره برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای احداث دیواره حفاظتی سنگی ملاتی روستای نسه کوه دهستان چین به طول ۸۰۰ متر مربع، ۹۰۰ میلیون ریال و برای ساخت پل سواره رو این روستا نیز ۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد: زمستان سال گذشته به دلیل نبود پل مناسب در منطقه نسه کوه دهستان چین یکی از دانش آموزان هنگام عبور از لوله ای که به عنوان پل از آن استفاده می شد به داخل آب سقوط کرد اما توسط اهالی نجات یافت و با ساخت این پل مسیر عبور دانش آموزان به مدرسه ایمن شد.

خرم دل پروژه آبرسانی به روستای خیار کال شامل (لوله کشی، پمپاژ و مخزن آب شرب) را از دیگر پروژه های افتتاحی برشمرد و گفت: این پروژه نیز با مشارکت مردم و آب و فاضلاب استان و اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

او افزود: با افتتاح این پروژه ۳۰ خانوار از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

فرمانده سپاه فتح استان پروژه تامین آب شرب روستای ده خل نامداران شامل (لوله کشی، پمپاژ و مخزن آب شرب) را دومین پروژه آبرسانی برشمرد که با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

خرم دل پروژه آبرسانی شامل (لوله کشی، پمپاژ و مخزن آب شرب) به روستای له فراخ چین را سومین پروژه افتتاحی دانست وبیان کرد: این پروژه نیز با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، با مشارکت مردمی و آب و فاضلاب استان به بهره برداری رسید.

او گفت: پروژه پل سواره دو روستای آبچندار گلال دهستان چین با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال و یک باب خانه عالم روستای گلال با اعتبار ۷۵۰ میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه فتح استان افزود: روستای گلال ۸۵ خانوار دارد و برای نوسازی و ترمیم مدرسه این روستا نیز ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

خرم دل در بازدید از طرح کانال کشاورزی روستای صفرآباد دهستان چین نیز گفت: این پروژه به طول ۱۲۰۰ متر مربع است که ۸۰۰ متر مربع از این کانال کار شده و ۲۰ درصد باقی مانده نیز بعد از پایان فصل برداشت تکمیل می شود.

او اعتبار اجرای این طرح آبرسانی کشاورزی را ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح ۲۸ هکتار اراضی کشاورزی به روش غرقابی آبیاری خواهند شد.

فرمانده سپاه فتح استان در ادامه با اشاره به اینکه تا سال گذشته سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پنج دهستان را برای محرومیت زدایی تحت پوشش داشت،بیان کرد: امسال ۹ دهستان دیگر به این تعداد افزوده شده است و امیدواریم اتفاقات بزرگی در مناطق محروم استان بیفتد.

خرم دل گفت: خدمات رسانی بی منت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم و دور افتاده استان در بخش آبرسانی، عمرانی، پزشکی و بهداشتی و سایر حوزه ها شدت بیشتری به خود گرفته است.

آیین بهره برداری از پروژه های آبرسانی و عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، سرهنگ حسن رضایی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح، سرهنگ پاسدار زریر فرضی زاده معاونت بازرسی سپاه فتح، سرهنگ پاسدار حسین انوری جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد، سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان و هیئت همراه برگزار شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تامین آب شرب طرح آبرسانی محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان بهره برداری بهره برداری پروژه آبرسانی میلیون ریال دهستان چین خرم دل آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره جزئیات بسته افتتاحی آتی شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی افزود: نخستین پروژه شامل تحکیم بستر دوازده کیلومتر از بزرگراه آزادگان به روش احیای عمیق با سیمان طی یک سال گذشته است که هزینه‌ای بالغ بر دویست و پنجاه و دو میلیارد تومان در بر داشته است.


صداقتی با اشاره به اهمیت بهسازی و اصلاح زیرساختی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان توضیح داد: بزرگراه آزادگان به نوعی کمربندی جنوبی و غربی تهران محسوب شده و اصلاح زیرسازی و بهسازی روکش آسفالت این بزرگراه تهران از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به با اشاره به دیگر پروژه‌های افتتاحی روز شنبه هشت اردیبهشت‌ماه هزار و چهارصد و سه گفت: تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، دیگر پروژه یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار محسوب می‌شود. بر همین اساس تعریض کندروی آزادگان در محدوده بزرگراه شهید لشکری از دو به سه خط عبوری، تحکیم کوله پل‌های سه‌گانه در محدوده مذکور و همچنین اصلاح رمپ و لوپ‌های این محدوده با هزینه ۴۳ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های روز شنبه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران