Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین زمانی مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌حسین مومنی استاد حوزه علمیه، حسن عندلیب مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قم، حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، سید باقر تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در قم و مسئولان گروه‌های جهادی استان در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست در ۶ کارگروه برگزار شد که تداوم کمک به نیازمندان و اهمیت فعالیت گروه‌های جهادی و همچنین لزوم حمایت از مشاغل خانگی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در این نشست گفت: یک قرارگاه باید در قم تشکیل شود که بتواند همه گروه‌های جهادی را با ایجاد شبکه واحد زیر نظر داشته باشد و همه برنامه‌ها در این قرارگاه انجام شود.

او افزود: در ۳ سال اخیر در زمینه مسجد محوری هر اقدامی که مورد توجه بوده انجام دادیم، مشکلات مردم باید در مسجد رفع شود، چون فلسفه مسجد از ابتدا همین بوده است و ائمه معصومین (ع) در مساجد مشکلات مردم را حل می‌کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: مسجد باید محل رفع مشکلات مردم باشد و گروه‌های جهادی باید حول محور مساجد فعالیت کنند.

مالکی نژاد عنوان کرد: موضوع کارآفرینی و مشاغل خانگی باید مورد توجه باشد و درآمد پایدار برای مردم ایجاد شود، چون ظرفیت‌های آن در قم وجود دارد و می‌توان درآمد پایدار را در منازل ایجاد کنیم و مردم به درآمد پایدار برسند و نیازمند کسی نباشند.

‌انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها