Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:50:10 GMT

۲ واحد آموزشی در کرمان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۴۶۵۷

۲ واحد آموزشی در کرمان به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، مدرسه ۶ کلاسه بقیه الله با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و جمعی از خیرین و خانواده شهید محمدحسین یوسف‌الهی به عنوان مدرسه الگوی پذیرای دانش آموزان استثنایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) ۱۲ کلاسه خیرساز مسکن مهر شهرک مطهری شهر کرمان نیز امروز در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای یکهزار و ۹۴۷ متر مربع  افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مجتمع آموزشی ۳۵۰ مترمربع حصارکشی، ۵۰۰ مترمربع محوطه‌سازی، ۶۰ مترمربع سرایداری و ۵۰ مترمربع سرویس بهداشتی دارد و از یک سالن چند منظوره ۱۸۰ مترمربعی نیز بهره‌مند است.
ساخت این پروژه از ابتدای سال ۹۷ آغاز شده و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال و با مشارکت ۱۰۰ درصدی توسط  خیر نیکوکار  آقای تفرشی به اتمام رسیده و  تحویل آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز از مدرسه سازی به عنوان مهمترین کار خیر نام برد و گفت: خیرین مدرسه ساز برای همیشه تاریخ ماندگار و جاودانه خواهند بود.
احمد اسکندری نسب با اشاره به ساخت بیش از ۳۰ درصد مدارس استان توسط خیرین خاطر نشان کرد:  طی سال جاری تاکنون خیرین بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در امر مدرسه این استان سازی مشارکت داشته اند.
وی از اجرای طرح کشوری آجر به آجر در راستای مدرسه سازی خبر داد و تصریح کرد: افراد می توانند با هر اندازه کمک در این طرح در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده معظم شهید عارف محمدحسین یوسف الهی به یاد این شهید والا مقام در ساخت این مدرسه مشارکت کرده اند.
وی با بیان اینکه  نام مدرسه بقیه الله (عج) از سوی خانواده معظم شهید یوسف الهی انتخاب شده است، تصریح کرد: این مدرسه با ۶ کلاس درس با داشتن کارگاه و آزمایشگاه و یکهزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی در چهار طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال ساخته شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نیز گفت: عملیات اجرایی پروژه دبیرستان فرهنگ مجتمع آموزشی خیریه حضرت خدیجه (س) از ابتدای سال ۹۷ آغاز شده و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال و با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیر نیکوکار مهندس تفرشی به اتمام رسیده و امروز تحویل آموزش و پرورش می شود.

محمد واعظی افزود: پروژه مدرسه مسکن مهر شهرک شهید مطهری ویژه دانش آموزان متوسطه دختر است که با ۱۲ کلاس درس، هزار و ۹۴۷ متر مربع زیربنای آموزشی، ۳۵۰ متر مربع حصار کشی  ۵۰۰ متر مربع محوطه سازی، ۶۰ متر مربع سرایداری، ۵۰ متر مربع سرویس بهداشتی و از یک سالن چند منظوره ۱۸۰ متر مربعی نیز بهره می برد.

واعظی نژاد افزود: مهندس تفرشی خیر نیکوکار این مجتمع آموزشی بعد از اتمام این پروژه در اقدامی دیگر کار ساخت پروژه مجتمع آموزشی به نام ۱۲ فروردین را در ناحیه یک کرمان آغاز کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه ساخت مجتمع های آموزشی در مراکز شهر های پر جمعیت و با تراکم بالای دانش آموزی حائز اهمیت می باشد، بیان داشت:  مجتمع آموزشی ۱۲ فروردین با ۲باب ساختمان آموزشی ۱۲ کلاسه و ۲۵۰۰ متر مربع زیر بنای آموزشی و یک باب سالن ورزشی ۷۲۰ متر مربعی با اعتباری بالغ  ۸۰ میلیارد ریال در بلوار شهید صدوقی شهر کرمان ساخته خواهد شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان مدرسه سازی خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان مدرسه سازی اعتباری بالغ آموزش و پرورش میلیارد ریال مجتمع آموزشی مدارس استان استان کرمان مدرسه سازی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال