Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل میزان صادرات صنایع کوچک استان در سه ماهه اول سال جدید را حدود ۷ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این حجم از صادرات با توجه به مشکلات موجود در امر صادرات، از رشد فزاینده‌ای برخوردار بوده که نشان از همت و کار جهادی واحد‌های تولیدی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با تلاش و کوشش واحد‌های تولیدی و با حمایت مسئولان استانی، در سال گذشته ۳۲ واحد تولیدی استان موفق به صادرات محصولات خود به کشور‌های هدف شده اند که این امر سبب ارزآوری ۱۸ میلیون دلاری به اقتصاد کشور شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه تحریم‌ها هرچند ممکن است در کوتاه مدت آثار منفی بر اقتصاد کشور داشته باشند، ولی در بلند مدت نه تنها باعث رونق اقتصاد و افزایش تولید در کشور شده بلکه باعث خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف خواهد شد.

اهلی با اشاره به اهمیت حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی صادرات محور، تصریح کرد: طبق منویات رهبر معظم انقلاب باید تولید را به سمتی سوق داد که کشور شاهد جهش صادراتی باشد تا به دنبال آن ثروت و ارزش افزوده بیشتر حاصل کشور گردد.

او تاکید کرد: تلاش مضاعف همه کسانی که در بخش‌های سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری حضور دارند، در سال جهش تولید می‌تواند عامل افزایش اعتماد، مشارکت و انگیزه واحد‌های تولیدی، صاحبان صنعت و فعالان اقتصادی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از مزایا و ظرفیت‌های استان‌های مرزی را همسایگی با کشور‌های همجوار دانست و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از این ظرفیت عظیم استان بتوان شاهد سرمایه گذاری‌های روزافزون در بخش صنعت و افزایش صادرات استان بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی صادرات کالا واحد تولیدی رونق اقتصادی واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال