Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:56:28 GMT

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۴۷۲۰

همزمان با میلاد ثامن الحجج (ع)، اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های خراسان رضوی آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: با توجه به فرارسیدن سالروز تولد حضرت امام رضا (ع) و احتمال افزایش بار ترافیکی در مسیر‌های منتهی به مشهد، تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ هادی امیدوار افزود: در صورت افزایش بار ترافیکی، از عصر امروز از تردد موتورسیکلت و کامیون در مسیر‌های اصلی و بزرگراه‌های استان جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این محدودیت مستثنا هستند.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان عادی است و طی ۲۴ ساعت گذشته پنج فقره تصادف با هفت مجروح و یک فقره تصادف با یک کشته در جاده‌های این استان رخ داد. برچسب ها: محدودیت ترافیکی ، خراسان رضوی ، میلاد ، امام رضا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی خراسان رضوی میلاد امام رضا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی