Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه بی‌بی‌سی به کارشناسان و مهمانان برنامه‌های فوتبالی خود اعلام کرده که نمی‌توانند از نمادهای جنبش ضد نژادپرستی "زندگی سیاهان مهم است" در مقابل دوربین استفاده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی به کارشناسان و مهمانان برنامه‌های فوتبالی این شبکه اعلام کرده مجاز به استفاده از نمادهای جنبش ضد نژادپرستی Black Lives Matter یا زندگی سیاهان مهم است در مقابل دوربین نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌بی‌سی به آنها اعلام کرده که خواهان به نمایش درآمدن نمادهای سیاسی در برنامه‌های خود نیست.

 

 

این در حالی است که دو شبکه دیگر انگلیسی که به پخش مسابقات فوتبال می‌پردازند یعنی بی‌تی و اسکای اعلام کردند تصمیم‌گیری در این باره را به کارشناسان و مهمانان خود واگذار می‌کنند. دیروز دو فوتبالیست سابق انگلیسی، اشلی کول و ریو فردیناند درحالیکه در شبکه بی‌بی‌سی حضور یافته بودند از نمادهای جنبش BLM استفاده کردند.

 

 

 

روزنامه دیلی‌تلگراف به نقل از یک منبع رده‌بالا در بی‌بی‌سی اعلام کرد که مدیران این شبکه تصمیم گرفته‌اند که به نمایش گذاشتن نمادهای سیاسی این جنبش در مقابل دوربینها مجاز نیست.

 

بعد از اعلام دو شبکه دیگر انگلیسی، بی‌تی و اسکای مبنی بر اینکه تصمیم‌گیر ی در این باره به عهده خود مهمانان برنامه‌ها است، پاتریس اورا روز سه‌شنبه بدون نمادهای این جنبش در برنامه شرکت کرد ولی اشلی کل در روز چهارشنبه به استفاده از این نمادها ادامه داد.

 

 

آلن شیرر و میکا ریچاردز دو کارشناس شبکه بی‌بی‌سی در برنامه‌های اخیر این شبکه از به نمایش گذاشت نمادهای BLM خودداری کرده بودند.

 

این در حالی است که هر 20 باشگاه لیگ برتر انگلیس در تمامی مسابقات دوران پساکرونا شعار این جنبش را بر روی پیراهن‌های خود حک کرده‌اند. شبکه اسکای نیز در زمان پخش مسابقات فوتبال، عبارت #BlackLivesMatter را به صورت هشتگ روی تصاویر تلویزیونی حک می‌کند.

 

 

لیگ برتر انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم

شرکت بایت‌دنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای فروش شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک ندارد. این در حالی است که وب‌سایت اینفورمیشن در گزارشی اختصاصی گفته بود بایت‌دنس به فروش کسب‌و‌کار آمریکایی تیک‌تاک بدون الگوریتم پیشنهاد محتوا فکر می‌کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که طبق آن بایت‌دنس باید تا ۹ ماه آینده تیک‌تاک را بفروشد؛ درغیراین‌صورت تیک‌تاک در آمریکا با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود