Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:15:47 GMT

ترامپ: با زدن ماسک هیچ مشکلی ندارم!

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۶۷۷

ترامپ: با زدن ماسک هیچ مشکلی ندارم!

دونالد ترامپ که از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ وقت با ماسک دیده نشده است، اظهار کرد که اگر شرایط ایجاب کند با زدن ماسک هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در زمانی که شرایط مناطق زیادی از ایالات متحده حاکی از افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کووید-۱۹ است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی به فاکس بیزنس گفت: "با زدن ماسک هیچ مشکلی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در فاصله نزدیک به افراد قرار بگیرم از ماسک استفاده خواهم کرد".

او با اشاره به این‌که در بیشتر اوقات فاصله نزدیکی با افراد ندارد، تأکید کرد که تمامی افرادی که با وی دیدار می‌کنند از پیش آزمایش کروناویروس داده‌اند.

ترامپ همچنین با ابراز تردید درباره اجباری کردن استفاده از ماسک در سطح ملی بیان کرد که در بسیاری از اماکن مردم آمریکا فاصله خود را حفظ می‌کنند ولی با استفاده از ماسک موافق است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب

ایلان ماسک در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) ارزیابی کرده که یک جنگ داخلی در غرب بابت وضعیت کنونی مهاجرتی اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، ایلان ماسک کارآفرین و میلیاردر آمریکایی در پاسخ به اظهارات یک استاد کانادایی لبنانی‌الاصل که تاکید کرده بود راهی که غرب در پیش گرفته به جنگ داخلی می‌انجامد، نوشت: «جنگ زمانی اتفاق می‌افتد که ما آن را بخواهیم یا نه.»

به نقل از خبرگزاری تاس، این استاد دانشگاه گفته بود که کشورهای غربی در حال انجام یک «خودکشی تمدنی» هستند.

وی نوشت: «بسیاری از مردان غربی که در حال حاضر خوابیده‌اند، بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که دوست ندارند در سرزمین مادری خود مورد استثمار قرار بگیرند. آنها دوست ندارند زنانشان مورد حمله قرار گیرند. آنها دوست ندارند آزادی‌هایشان محدود شود. دوست ندارند به اعتقاداتشان بی احترامی شود.»

ماسک پیشتر گفته بود که مسائل مربوط به مهاجرت در آمریکا موجودیت آمریکا را تهدید می‌کند.

وی همچنین سیاست‌های مهاجرتی آمریکا را دیوانه‌وار خوانده بود چون در سه سال گذشته اجازه داده که بیش از هفت میلیون مهاجر غیرقانونی وارد کشور شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن