Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بازار آشفته مسکن گفت: در حوزه مسکن نیازمند یک اقدام عاجل هستیم و ضرورت دارد که نظارت‌های دقیق بر این حوزه صورت پذیرد.

وی افزود: بازار مسکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌توان با دستور حاکمیتی کنترل کرد بلکه بازار این حوزه تابع عرضه و تقاضاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: دولت بر اساس وظیفه‌ای که طبق قانون اساسی برعهده دارد باید مسکن مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأمین کند و عدم عرضه مسکن توسط دولت باعث شده تا قیمت مسکن در بازار بالا برود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی در 7 سال گذشته هیچ اقدام خاصی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حوزه ساخت مسکن صورت نداده و همین مسأله موجب بالا رفتن قیمت مسکن شده است.

وی افزود: دولت آقای روحانی نه تنها پروژه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 7 سال قبل در حوزه مسکن شروع نکرده بلکه پروژه‌ مسکن مهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم که از قبل بوده متوقف کرده و ادامه نداده است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در مورد واحدهای مسکن مهر که تکمیل شده در مواردی انشعابات آن وصل نشده و از سوی دیگر هزینه عرصه از مالکین مسکن مهر دریافت می‌شود.

پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: در کل بی تدبیری‌های دولت در حوزه مسکن باعث شده تا شیرینی مسکن مهر هم به کام مردم تلخ شود.

منبع: الف

کلیدواژه: حوزه مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیسی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دو جلسه با حضور رییس مجلس، وزیر اقتصاد، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رییس‌کل بانک مرکزی درباره وضعیت بازار ارز تشکیل شد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: هدف از تشکیل این نشست کنترل بازار ارز با همکاری دو قوه بود. برنامه‌های دولت در این زمینه تهیه و اعلام شد.

معاون پارلمانی رییس‌ دولت سیزدهم با اشاره به تعامل دولت با مجلس دوازدهم، گفت: از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت طی دو سه هفته آینده همچون قانون اجاره بهای مسکن تصویب شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901688

دیگر خبرها

  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!