Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:23:42 GMT

علت استفاده از لفظ خیانت به مردم هرمزگان چه بود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۷۵۹

علت استفاده از لفظ خیانت به مردم هرمزگان چه بود

ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز به تفاوت همدلی ها بین مجلس دهم و یازدهم و برگزاری جلسات مجمع تنها پرداختم و استفاده از عبارت خیانت برای از خود نگذشتن فردی برای نفع جمعی توسط یکی از نمایندگان بود و بس.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ۱۸۲ امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در خصوص مسائل مختلف از جمله تفاوت ها در مجمع دهم و یازدم نمیایندگان هرمزگان صحبت کردم که جهت روشن تر شدن افکار عمومی علت استفاده از لفظ خیانت به مردم هرمزگان، عدم تشکیل جلسات و افتراقاتی که بین مجمع نمایندگان استان وجود داشت و همین امر باعث شد تا مسائلی مانند بهداشت و درمان در اولویت قرار نگیرد و امروز بکی از دلایل مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا، عدم توجه به زیر ساخت های بهداشت و درمان در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد مرادی خاطر نشان کرد: معمولا در مجمع نمایندگان استان در دور دهم به خاطر وجود اختلافات سطحی، مانع اقدام اساسی برای استان می شد.
وی ضمن توضیح اینکه فرد خاصی را در این خصوص مدنظر و مورد خطاب نبوده است، ابرازامیدواری کرد که در دور جدید نقایص و اختلافات گذشته با همت کلیه نمایندگان استان برطرف و راهکار های پیشرفت استان را دنبال کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی احمد مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۸ با عنوان «برآورد تملک دارایی‌های مالی» را به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با جدول ۸ مخالفت کردند، لذا این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: موضوع بر سر ۲ رأی بود که در جدول ۸ جابه‌جا شد و قرار شد به دولت اجازه داده شود که در صورت نیاز با یکسری جابه‌جایی‌ مشکل خود را حل کند و با هماهنگی‌های صورت گرفته از نمایندگان درخواست دارند که این جدول را به تصویب برسانند.

کد خبر 6092745 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی سردار رادان از مجلس