Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «جلسه هم‌اندیشی ۴ ساعته‌ای میان اعضا شورا با شهردار با موضوع اصلاح ساختار شهرداری تهران برگزار شد. 

من در این جلسه به صورت آنلاین شرکت کرده و انتقادات خود را نسبت به لایحه مذکور به صراحت بیان کردم.

برخی از زیر مجموعه‌های شهرداری که بنا به انحلال آن‌ها بوده، بعد از ۱۲ سال هنوز مدیر تسویه دارند و به اعضا هیئت مدیره‌شان حقوق پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز شرکت یادمان سازه که برای احداث برج میلاد به شهرداری الحاق شده، پابرجاست و نیروهای آن حقوق می‌گیرند، آن وقت ما به دنبال اصلاح ساختار هستیم!

اداره کل سلامت در دوران کرونا رویکرد اجتماعی داشت و حالا شهرداری می‌خواهد آن را حذف کند. ما شرکت‌های اقتصادی زیادی داریم که باید تکلیف کارکردشان مشخص شود و اگر امکانش وجود دارد به درآمدزایی برای کمک به شهر برسند، آن وقت ما به دنبال این هستیم که شهرداری ۸ معاونت داشته باشد و یا ۷؟

کارهای زیادی برای انجام دادن هست و زمانی که آن‌ها به نتیجه رسید، باید به فکر اصلاح ساختار باشیم نه حالا.»

اخبار مرتبط پاسخ یک عضو شورا به گمانه زنی ها در مورد تعدیل پرسنل شهرداری تهران مهیا کردن شهر برای حضور امن دختران دغدغه‌ی شهرداری تهران است توضیح شهرداری تهران در خصوص شایعه تخلف ملک ریاست جمهوری ۵۰۰ کارمند شهرداری تهران به کرونا مبتلا شدند درآمد روزانه شهرداری تهران از فروش مجوز طرح ترافیک چقدر است؟ درآمد میلیاردی شهرداری تهران از فروش مجوز طرح ترافیک شهرداری تهران: پنج‌هزار دستفروش پایتخت تاکنون شناسایی شدند شهرداری تهران: اتوبوس آماده‌ای در کشور برای خرید وجود ندارد لایحه بسته محرک اقتصادی شهرداری تهران تصویب شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا برج میلاد شورای شهر تهران شهرداری تهران الهام فخاری کرونا اصلاح ساختار شهرداری تهران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه قرار است بعد از پایان فصل جاری ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس تغییر کند و سیت‌های در نظر گرفته شده برای مالکان جدید باشگاه به نماینده‌های بانک‌های صاحب سهام در این باشگا برسد اما قرار شد فعلا یک سیت خالی در هیئت مدیره فعلی هم با نماینده بانک شهر پر شود.

روز پنجم اردیبهشت ماه و بعد از جلسه رسمی واگذاری 85 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی از سوی مدیرعامل بانک شهر اعلام شد به‌زودی یک نماینده از این کنسرسیوم به‌عنوان نظر مالی وارد هیئت مدیره خواهد شد. در حال حاضر هیئت مدیره پرسپولیس چهار عضو دارد و لازم است که تعداد این هیئت فرد باشد تا تصمیم گیری‌ها رسمیت یابد به همین دلیلی فعلا قرار است یک نماینده از کنسرسیوم بانکی وارد این هیئت مدیره شده و تغییرات بعدی پس از پایان فصل جاری فوتبالی صورت بگیرد.

قرار بود فردی به نام فروزنده که گفته می‌شد عضو جدید هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد بود از روز گذشته معارفه و شروع به کار کند که ظاهرا این مسئله به تعویق افتاده یا مشمول بروکراسی اداری شده است. در حال حضر و با وجود پرداختی ده درصدی به اعضای تیم پرسپولیس همچنان درباره مسائل و مباحث مالی باقی‌مانده نوعی ابهام و سردرگمی وجود دارد و به نظر می‌رسد تا زمانی که عضو جدید هیئت مدیره به باشگاه اضافه نشود این سردرگمی ادامه داشته باشد.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس منتظر حضور نماینده کنسرسیوم بانکی در هیئت مدیره است تا به امور مالی باشگاه سر و سامان دهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳