Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان خوزستان گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان خوزستان گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا تقوی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جریان بازدید از بزرگترین پروژه‌ پرورش ماهیان گرمابی مجتمع آزادگان اظهار داشت: تقویت و سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها برای توسعه کشاورزی لازم است.

رهاسازی 13 میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی خوزستان

ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان در این بازدید اظهار داشت: خوزستان 10 درصد تولید آبزی‌پروری کشور را به خود اختصاص داده است و از یک میلیون و 300 هزار تن تولید کل آبزیان کشور، 130 هزار تن  در خوزستان تولید می‌شود.

وی افزود: خوزستان در زمینه پرورش ماهیان خاویاری موفق است و خاویار تولید شده در خوزستان بازار پسندی بیشتری نسبت به نوع خاویار تولیدی شمال کشور دارد.

مدیرکل شیلات خوزستان در مورد وضعیت صید وصیادی خوزستان گفت: سال گذشته 49 هزار تن صید ماهی داشتیم. همچنین به منظور بازسازی ذخایر آبزیان بحث رهاسازی بچه ماهیان بومی را داریم و تاکنون 13 میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی استان رهاسازی شده است.

جمع‌آوری 6 هزار میلیارد ریال زکات در کشور

حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای زکات کشور با بیان اینکه پارسال حدود شش هزار میلیارد ریال زکات در کشور جمع‌آوری شد اظهار داشت:با همین وضعیت موجود کشور می‌توانیم امسال این رقم را به 10هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

جمع‌آوری 8.27 میلیارد تومان زکات فطره در سازمان بهزیستینماینده ولی‌فقیه در گلستان: زکات، فقر و محرومیت را در جامعه از بین می‌برد95 میلیارد تومان زکات در گلستان جمع‌آوری می‌شود

وی در نشست شورای زکات خوزستان در مصلای امام خمینی(ره) اهواز گفت: در برخی مناطق کشور از جمله خوزستان سهم فقرا از زکات بیش از 80 درصد است و این بسیار مطلوب است.

پرداخت 34 میلیارد تومان زکات از سوی کشاورزان خوزستانی

استاندار خوزستان در نشست شورای زکات استان خوزستان گفت: کشاورزان سخاوتمند استان خوزستان در سال گذشته حدود 34 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند و این رقم حدود 30 درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت.

شریعتی افزود: این رقم با وجودی پرداخت شد که در سال گذشته حدود دویست هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان دچار سیل و آسیب شد. امیدواریم امسال هم همین رشد را داشته باشیم و زکات بیشتری جمع‌آوری کنیم.

انتهای پیام/341/ح

R41468/P/S6,57/CT7 بیشتر بخوانید... بوشهری‌ها بیش از ۵۴ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند ۴۸ میلیارد ریال زکات فطره در گلستان جمع‌آوری شد حکم پیدا شدن زکات کنار گذاشته شده پس از پرداخت چیست؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان زکات میلیارد ریال زکات استان خوزستان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب

حامد(میلاد)منصوری: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: خوزستان و خاصتا اهواز که مرکز استان است و میشه گفت که مرکز جنوب غرب کشور هم است از وجود بیمارستان مجهز مدرن و بروز چشم و قلب محروم است

در صورتی که در چندین استان می بینیم که بیمارستان های مجهزی وجود دارد که مردم خوزستان با وجود دوری و سختی راه برای درمان خود به این استان ها جهت درمان مراجعه میکنند

باید دید دلیل علت عدم پیگیری مسئولان ارشد استان و بخصوص نمایندگان مجلس و دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ایجاد بیمارستان چشم و قلب در مرکز استان چیست؟

ایا حق خوزستانی ها نیست که یک بیمارستان مجهز با امکانات بروز و پزشکان متبحر داشته باشند

خوزستانی که قلب تپنده ایران بوده و هست و همیشه محرومیت در این استان بیداد میکند و هیچ وقت از ثروتی که دارد برای مردمش در جهت امکانات رفاهی و سلامت استفاده نشده است و مردم همیشه مجبور هستند صدها کیلومتر را طی کنند تا برای درمان و سلامتی خود به تهران،اصفهان یا شیراز بروند.

علت این کم کاری و بی توجهی ها به سلامت مردم چه چیزی است؟

استانی که در مجلس ۱۸ نمانیده و در خبرگان ۶ نماینده دارد و معاون اول دولت هم یک خوزستانی است ولی توان پیگیری ساخت چند بیمارستان مجهز را در مرکز استان ندارند

شهرستانی جدید کرخه خوزستان بدون بیمارستان و درمانگاه دولتی شبانه روزی است و مردم برای درمان مجبور به تردد به شوش یا اهواز هستند

شوش با جمعیت بالایی که دارد یک بیمارستان قدیمی بدون امکانات کافی دارد که نیازهای مردم را بخوبی برطرف نمیکند و همیشه مورد انتقاد مراجعین بوده و بارها شاهد بودیم که نارضایتی مردم را به همراه داشته است

لذا امیدواریم دولت، نمانیدگان خبرگان ،مجلس و مسئولان کشور برای ساخت بیمارستان های مجهز در خوزستان اقدامی انجام دهند که مقداری از محرومیت این استان ثروتمند جبران شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902055

دیگر خبرها

  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها