Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شیرین‌زاده روز پنجشنبه با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده پیرامون طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری و امکان واردات کشنده‌های دست دوم با عمر سه سال افزود: افراد فرصت‌طلب و سودجو به قصد فریب مالکان و یا رانندگان کامیون‌های فرسوده اقدام به عقد قرارداد و دریافت وجه از طریق نشر آگهی در فضای مجازی و نیز ارسال پیامک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: متقاضیان و رانندگان در این زمینه باید هوشیار باشند و نباید به چنین افرادی که قصد فریب و کلاهبرداری دارند، اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل، شرایط و ضوابط واردات و همچنین اسقاط ناوگان در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در دسترس می‌باشد، از متقاضیان خودروهای باری سنگین خواست با مراجعه به آدرس اینترنتی www.rmto.ir بخش نوسازی و توسعه ناوگان سازمان راهداری در این طرح ثبت‌نام کنند.

او بیان کرد: متقاضیان در صورت مشاهده یا مواجهه با افرادی که بدون مجوز قانونی از مراجع ذی صلاح اقدام به عقد قرارداد با مالکان کامیون‌ها یا جمع‌آوری مبالغی از آنها می‌کنند، مراتب را با ذکر دقیق محل و نام فرد خاطی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جهت پیگیری اطلاع دهند.

شیرین‌زاده گفت: شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز، شرکت‌های واردکننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز و مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده می‌توانند در سایت سازمان در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی از فعالیت ۸۷ شرکت، هفت هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان و ۱۱ هزار و ۲۷۴ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان خبر داد.

وی افزود: سالانه بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا و بار توسط رانندگان پرتلاش و فعالان بخش حمل و نقل در استان اردبیل جابجا می‌شود.

برچسب‌ها اداره کل راهداری استان اردبیل اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل راهداری استان اردبیل اردبیل اداره کل راهداری استان اردبیل اردبیل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد

یک مقام ارشد سازمان ملل متحد می‌گوید حدود ۳۷ میلیون تن آوار از جنگ غزه به جا مانده که ممکن است فرایند آواربرداری ۱۴ سال طول بکشد.

به گزارش مشرق، «پیر لودهامار» از مقامات ارشد سازمان ملل متحد در امور مین‌روبی، بعدازظهر امروز (جمعه)، در کنفرانسی مطبوعاتی در ژنو گفت که برداشتن حجم عظیم آوارها و بمب‌های منفجرنشده در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد.

حملات اسرائیل به نوار غزه باعث شده است بخش عظیمی از این منطقه باریک با ۲.۳ میلیون جمعیت، به آوار تبدیل شود و بسیاری از غیرنظامیان آواره شوند و با خطر گرسنگی و ابتلا به انواع بیماری‌ها دست و پنجه نرم کنند.

براساس گزارش خبرگزاری «رویترز»، لودهامار می‌گوید جنگ در غزه حدود ۳۷ میلیون تن آوار در منطقه پرجمعیت غزه به جا گذاشته است.

او اضافه کرد با آنکه مشخص کردن میزان دقیق مهماتی که در غزه منفجر نشده‌اند، ممکن نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود آواربرداری در غزه از جمله ساختمان‌های ویران‌شده حدود ۱۴ سال طول بکشد.

این مقام سازمان ملل در پایان اشاره کرد: «ما می‌دانیم که معمولا حداقل ۱۰ درصد مهماتی که پرتاب شده، عمل ناموفق بوده و عمل نکرده است. ما از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.»

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.

مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود