Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کادرفنی تیم فوتبال استقلال در هفته‌های اخیر نتوانست عملکرد جالبی داشته باشد و از این‌رو نگرانی هواداران را به همراه داشت. تاریخ انتشار: 13:52 - 12 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۴۸۲

خبرگزاری میزان - فرهاد مجیدی از وقتی سرمربی استقلال شد و هدایت آبی‌پوشان پایتخت را برعهده گرفت تا به حال عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و به خصوص در سه دیدار گذشته، دست به حراج امتیازات این تیم زد تا استقلال مقابل حریفان نه چندان قدرتمند و مدعی خود، ناکام در کسب پیروزی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم فصل نخست این رقابت‌ها، استقلال با هدایت استراماچونی موفق شده بود گل‌گهر سیرجان را با حساب دو بر یک شکست بدهد و سایپا را با نتیجه ۴ بر صفر از سد راه بردارد، اما حالا با حضور فرهاد مجیدی مقابل گل‌گهر با حساب یک بر صفر باخته و مقابل سایپا متوقف می‌شود. همچنین برابر فولاد در بازی رفت، به یک تساوی رسید، ولی در بازی برگشت سه امتیاز را به حریف اهوازی تقدیم کرد.

این شرایط به همراه حواشی باورنکردنی که توسط فرهاد طی چند روز گذشته رقم خورده، وضعیت سختی برای استقلال ساخته است. البته بی‌میلی و بی‌انگیزگی مفط بازیکنان در میدان که برآمده از اتفاقات درون رختکن است، به همراه افزایش بی‌رویه تعداد مصدومان، شرایط را برای فرهاد مجیدی دشوار می‌کند و هواداران را در موضع ضعف قرار می‌دهد؛ زیرا آن‌ها به جای لذت بردن از موفقیت‌های تیم خود، مشغول تماشای پیروزی و ادامه صدرنشینی پرسپولیس هستند.

پرسپولیسی‌ها سرگرم دروکردن امتیازات هستند و استقلالی‌ها همین‌طور در جدول رده‌بندی پایین‌تر می‌روند. روندی که ممکن است سهمیه آسیایی را از تیم آبی‌پوش پایتخت بگیرد. آن‌ها می‌توانستند در همین دو بازی، قدرت خود برای نزدیک شدن به پرسپولیس را بالا ببرند، ولی اتفاقاتی افتاد که آن‌ها در بازگشت به لیگ و از مجموع ۶ امتیاز در دو بازی گذشته و شانس رسیدن به رده دوم تنها یک امتیاز داشت کردند و حالا در مکان پنجم رده‌بندی لیگ حاضر هستند.

با این حال تمام آن دستاورد‌ها از جمله بازی‌های زیبا و قدرتمندانه‌ای که در نیم فصل نخست توسط استراماچونی و بازیکنان تیم حاصل شده بود، توسط فرهاد مجیدی به باد می‌رود و انگار راهی برای پیشگیری از آن نیست. باید دید استقلال با فرهاد مجیدی می‌تواند کار بزرگی انجام بدهد یا قرار است باز هم شاهد و ناظر ادامه افت استقلال باشیم.

بیشتر بخوانید: شایعات جدید اطراف باشگاه استقلال؛ فرهاد فرصت زیادی ندارد!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روزها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899644

دیگر خبرها

  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!