Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:25:18 GMT

سن مدیریت در آذربایجان‌غربی کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۴۴۴

سن مدیریت در آذربایجان‌غربی کاهش یافته است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سن مدیریت استان در سال گذشته به نسبت سال ۹۷، ۶ سال جوانتر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت با اشاره به جوانگرایی شکل گرفته در مدیریت‌های استان و لزوم اجرای برنامه ششم توسعه در خصوص سهم 30 درصدی بانوان از پست‌های مدیریتی اظهار داشت: اگر چه در چند سال اخیر سهم بانوان از پست‌های پایه و میانی افزایش یافته اما تاکنون تا رسیدن به وضعیت مورد درخواست هیات دولت فاصله وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرائی استان باید آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان را جدی بگیرند.

ادامه جوانگرایی در سازمان تبلیغات اسلامی/ حجت‌الاسلام قمی: در قبالِ فضای‌مجازی مسئولیت داریمجوانگرایی با رویکرد مبتنی برگام دوم انقلاب در دادگستری همدان در حال انجام است‌‌دادگستری استان یزد به سمت جوانگرایی حرکت کرده است

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: سن مدیریت استان در سال گذشته به نسبت سال 97، 6 سال جوانتر شده است.

شهریاری یکی از راهکارهای افزایش بهره وری و رضایتمندی مردم را توسعه دولت الکترونیک دانست.

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی نیز ارتقای خدمات دولتی برای افزایش رضایتمندی مردم، برنامه ریزی برای توانمندسازی و بهسازی و آموزش کارکنان، بررسی و تصویب برنامه‌های مورد نیاز ارتقای فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن اصول پاسخگویی، شفافیت و تقویت نقش نظارتی تشکل‌های مردمی در بخش عمومی را از جمله مهمترین وظایف شورای راهبری توسعه مدیریت برشمرد.

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT12 بیشتر بخوانید... ادامه جوانگرایی در سازمان تبلیغات اسلامی/ حجت‌الاسلام قمی: در قبالِ فضای‌مجازی مسئولیت داریم ‌‌دادگستری استان یزد به سمت جوانگرایی حرکت کرده است رضازاده: رواسی تجربیات موفقی با تیم ملی پارا وزنه‌برداری دارد/ برای پارالمپیک بعدی به سمت جوانگرایی حرکت کنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 748046

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته