Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-علی‌اصغر خانی گفت: تمامی مستندات پرونده غلامرضا تاجگردون در کمیسیون تحقیق مجلس بررسی شده است.

علی‌اصغر خانی رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات برخی معترضین به اعتبارنامه منتخب گچساران مبنی بر اینکه مستندات آن‌ها در این کمیسیون مورد بررسی قرار نگرفته، گفت: بعد از ارجاع اعتبارنامه به کمیسیون تحقیق ما ۱۵ روز برای بررسی فرصت داشتیم، به معترضین وقت دادیم با اسناد و مدارک آمدند و وقتی هم به آقای تاجگردون دادیم، ایشان هم حرف‌هایشان را زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضین هفت بند را مطرح کرده بودند که بررسی شد و آقای تاجگردون هم جواب دادند.

وی افزود: همچنین کمیته چهار نفره با مسئولیت آقای میرتاج‌الدینی نماینده تبریز تشکیل شد و بنا شد بررسی دقیقی صورت گیرد، با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و شورای نگهبان جلساتی گذاشته شد و مورد به مورد آنچه معترضین مطرح کرده بودند بررسی شد. نشست‌های خوبی هم داشتیم و دستگاه‌های مختلف با ما همکاری خوبی داشتند. بعد از آن کمیته گزارش خود را ارائه کرد. مجددا موارد بند به بند بررسی شد. نگاه ما هم به اسناد و مدارک بود. البته نمایندگانی با من یا سایر اعضای کمیسیون صحبت کرده بودند و ما حرفمان این بود که ملاک کار ما خارج از بحث‌های حاشیه‌ای و نگاه‌های سیاسی مستندات و مدارک است. یعنی آنچه مستندات و مدارک وجود دارد را به صورت بی‌طرفانه و دقیق بررسی کردیم و این مهم‌ترین ملاک تصمیم‌گیری برای ما بود که البته براساس قانون است و پایه و اساس گزارش ما هم براساس مستندات است.
 

نماینده مردم شاهرود در مجلس ادامه داد: ما در کمیسیون تحقیق براساس آیین‌نامه ۱۵ روز فرصت داشتیم که گزارش را تکمیل کنیم که وقت کافی گذاشته شد و نظر اعضا هم این بود که این فرصت ۱۵ روزه قابل تمدید نیست. اسناد و مدارک را هم کامل بررسی کردیم. نهایتا کمیسیون تحقیق اقناع شد و به این تصمیم رسید. قطعا اگر غیر این بود آن را اعلام می‌کردیم.

خانی یادآور شد: ما کارشناسان خبره و همچنین افراد حقوقی در کمیسیون تحقیق داشتیم و از افراد لازم هم کمک گرفتیم و وقت گذاشته شد و کمیسیون تحقیق براساس اسناد و مدارک به این نتیجه رسید که اعتبارنامه آقای تاجگردون مورد تأیید است. پیش از ما هم شعبه ۱۲ آن را تأیید کرده بود. البته ما صحبت‌های نمایندگان و مخالفان و موافقان بیرون از مجلس یا مردم گچساران را گوش کردیم اما تصمیم ما براساس اسناد و مدارک اتخاذ شده و قابل دفاع است لذا کمیسیون تحقیق از تصمیم خود دفاع می‌کند. ما تحت تأثیر فشار و جوسازی یا احیانا تحت تأثیر جریانات سیاسی قرار نگرفتیم و خروجی ما براساس اسناد بوده است.

رئیس کمیسیون تحقیق درباره اظهارات نیک بین عضو کمیسیون تحقیق که به نتیجه کار این کمیسیون معترض بوده، یادآور شد: ایشان از همکاران محترم ما هستند، قطعا نظراتی هم داشتند که محترم است اما بحث‌های تخصصی صورت گرفت و نهایتا بعد از جلسات با ارگان‌ها و نهادها جمع‌بندی و موضوع به رأی گذاشته شد و آنچه مهم است رأی اکثریت است. کمیسیون تحقیق هم متقاعد شد که به اعتبارنامه آقای تاجگردون رأی داد.

وی در پایان درباره زمان بررسی این اعتبارنامه در صحن علنی و همچنین اختلاف نظر بر سر اینکه آیا این اعتبارنامه به رأی مجلس گذاشته می‌شود یا نه، گفت: اجازه دهید در این باره هیأت رئیسه تصمیم بگیرد. ما گزارش را در زمان مشخص به هیأت رئیسه ارسال کردیم و طبق آیین‌نامه این اختیار با هیأت رئیسه است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد آقای تاجگردون کمیسیون تحقیق اسناد و مدارک براساس اسناد گذاشته شد بررسی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • سندهای به روز شده رفسنجان به دست مردم بومی قشم رسید
  • قبل از مصرف قهوه ژن‌های خود را بررسی کنید!
  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی