Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان قاسمی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون در گفت و گو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با میزان صادرات محصولات کشاورزی گفت: در سال گذشته ۴.۶ میلیارد دلار محصولات کشاورزی و ۱.۶ میلیارد دلار نیز مواد غذایی به کشور‌های دیگر صادر شده است و در مجموع ۶.۲ میلیارد دلار محصولات کشاورزی و صنایع غذایی صادرات داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات در سال ۹۹ و رفع تعهد ارزی

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون گفت: امسال شرایط ویژه‌ای در تولید محصولات کشاورزی داریم؛ به دلیل افزایش بارش‌ها پیش بینی می‌کنیم در کل محصولات کشاورزی افزایش تولید داشته باشیم.

قاسمی بیان کرد: بر اساس آمار‌های جهانی در سه ماهه اول امسال تجارت جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد و در نتیجه امسال پیش بینی می‌شود که در صادرات مشکل داشته باشیم.

وی گفت: بیشتر محصولات کشاورزی به کشور‌های همسایه و چین صادر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات کالا محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس آمار گمرک صادرات ایران و امارات در سال گذشته بیش از ۲۷ میلیارد دلار بوده که سهم واردات کالا از این کشور بیش از ۲۰ میلیارد دلار ثبت شده است. به گفته مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران این کشور به دلیل اینکه هاب لجستیکی منطقه و واسط تجاری کشور هاست، برای ما با اهمیت است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟