Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:14:57 GMT

۲۵ استان کشور درگیر آتش سوزی و سیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۰۴۷

۲۵ استان کشور درگیر آتش سوزی و سیل شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان به مناسبت بزرگداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵ استان کشور درگیر سیل و آتش سوزی بودند که با عزم مردم و مسئولان برای عبور از این بحران‌ها خوب عمل شد گفت: مدیریت بحران در مجموعه مدیریت شهری و روستایی یک اصل مهم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در سال‌های گذشته بلایای طبیعی مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرد، اما دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع این مشکلات اقدامات مثبتی انجام دادند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه نگاه نوآورانه در توسعه مناطق شهری و روستایی بسیار مهم است و مدیران موفق کسانی هستند که رویکرد‌های نو برای خدمات‌رسانی و افزایش رفاه مردم را موردتوجه قرار می‌دهند تصریح کرد: شهرداران و دهیاران بسیار خلّاقی در کشور وجود دارند که باید از ظرفیت این افراد برای توسعه نهایت بهره را برد.

جمالی نژاد با بیان اینکه طرح‌های عمرانی انسان‌محور و ریزمقیاس خوبی در استان سمنان در حال ساخت است و از استان‌های پیرامون سرمایه‌گذار را به سمنان جذب کرد افزود: از ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌ها برای رونق اقتصادی استفاده شود و باید از تمام منابع برای افزایش رضایتمندی و توسعه شهر‌ها اقدام شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بلایای طبیعی آتش سوزی پروژه عمرانی مدیریت بحران شهری و روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رضا اصغری افزود: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش  ۵ درصدی داشت.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری‌ انجام گرفته بود گفت: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

او در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکین از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: سال گذشته در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد که البته نسبت به سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی