Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران یوونتوس از زمان جدایی پوگبا بارها از او تمجید کرده اند و هر سال شایعات بازگشت او به تورین مطرح می شود اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است. 

طرفداری - روز گذشته یوونتوس یک ویدئو از گل های پل پوگبا منتشر کرد و کنار نام پل پوگبا کلمه "Back" به معنی بازگشت نوشته بود. این مساله باعث بروز سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این جنجال و شایعات، یوونتوس دوباره در یک توئیت دیگر مجبور به توضیح این مساله شد و نوشت:

کلمه "Back" به معنی یادآوری گذشته است که ما گل های یکی از بازیکنان سابق خود را منتشر کردیم و نباید از آن هیچ برداشت دیگری شود. 

همچنین صحبت های پائولو دیبالا در حین انجام بازی ویدئویی، به شایعات دامن زد. ستاره آرژانتینی که دوست نزدیک پوگبا است، گفت:

چیزی که به آن توجه کردم، این است که بارها با خیلی از بازیکنان سابق یوونتوس صحبت کرده ام و همه آنها میل زیادی به بازگشت دارند. امکان ندارد چنین چیزی اتفاق بیفتد زیرا بازیکنان زیادی از یوونتوس جدا شده اند و تیم های خود را تغییر می دهند اما آنها اغلب به من می گویند که چرا ما در یوونتوس احساس خوبی داریم. باشگاه با ما خیلی خوب رفتار می کند و اینجا به پیروزی عادت می کنید. در نهایت این برای یک فوتبالیست بهترین چیز است و اصلا به همین دلیل فوتبال بازی می کنید. ذهنیت پیروز ما اینطور است که وقتی در یک بازی برنده می شویم، همان لحظه به فکر پیروزی در بازی بعدی هستیم و گاهی حتی انقدر همگی به فکر پیروزی در بازی بعدی هستیم که از این پیروزی لذت نمی بریم. جالب است که ما 20 بازی را می بریم و یک بازی می بازیم اما با همان یک شکست مثل این است که دنیا روی سرمان خراب شده است. گاهی به این فکر می کنم چرا اینطور است. 

صحبت های دیبالا خیلی ها را به یاد بازگشت پوگبا انداخته و خبرگزاری های مختلف امروز نوشتند که دیبالا اعلام کرده پوگبا می خواهد به یوونتوس بازگردد اما اگر به ویدئوی صحبت های ستاره آرژانتینی دقت کنید، او به هیچ عنوان از هیچکس نام نمی برد. 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد