Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یونس رنجکش روز پنجشنبه در کارگروه بررسی اهلیت سرمایه گذار برای دریافت زمین اظهار داشت : مدیران و کارشناسان مربوطه باید با دقت کامل وضعیت و توان متقاضیان را در چگونگی اجرای طرح های اقتصادی مورد ارزیابی قرار دهند.
وی اضافه کرد : در سال های گذشته زمین های مختلفی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است که متاسفانه هیچگونه اقدامی برای سرمایه گذاری و اجرای طرح انجام نداده اند که باید این اراضی در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : اگرچه ممکن است دلایل مختلفی از جمله دریافت مجوز های قانونی برای عدم اجرای طرح های سرمایه گذاری متقاضیان وجود داشته باشد اما باید تلاش شود با اصلاح مقررات و ارزیابی های بهتر از شرایط و ضوابط از به هدر رفتن این سرمایه های ملی که گاهی مورد سو استفاده نیز قرار می گیرند جلوگیری شود.
رنجکش گفت : واگذاری اراضی ملی برای سرمایه گذاری باید به تولید ثروت و ارزش افزوده منجر شود و در این زمینه ارزیابی توان اقتصادی و اهلیت فنی و حرفه ای متقاضیان بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به محدود بودن اراضی ملی قابل واگذاری برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در گیلان یاد آور شد : این استان با سایر نقاط کشور در واگذاری و در اختیار قرار دادن زمین با دشواری و کمبودهایی مواجه است که باید با دقت بیشتری انجام شود.
وی اظهار داشت ؛  زمین در گیلان با توجه به شرایط اقلیمی و پوشش منابع طبیعی و کشاورزی بودن اراضی آن از ارزش بالایی برخوردار است پس در واگذاری ها باید با در نظر گرفتن ارزش های اقتصادی طرح ها و توان سرمایه گذاری ها برای تولید ارزش افزوده بالا عمل شود.
مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان در خاتمه گفت  : برای هر متقاضی که اقدام به درخواست زمین می کند باید از مجاری مربوطه ارزیابی های لازم انجام تا از آسیب رسیدن به منابع ملی و به هدر رفتن این سرمایه ها و معطل ماندن سرمایه گذاری های کلان جلوگیری شود.

برچسب‌ها گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز مادر در اسپانیا؛ بازیکنان ختافه همراه مادران‌شان وارد زمین شدند / فیلم

به مناسبت روز مادر در کشور اسپانیا، باشگاه ختافه با طرح خلاقانه ای، بازیکنان خود را پیش از آغاز بازی مقابل اتلتیک بیلبائو، همراه مادران‌شان وارد زمین کرد.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • به مناسبت روز مادر در اسپانیا؛ بازیکنان ختافه همراه مادران‌شان وارد زمین شدند / فیلم
  • تکریم معلم از واجبات الهی است