Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن شمسی‌پور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص تصمیمات جدید ستاد تنظیم بازار این استان افزود: از این میزان شکر، ۳۵۰ تن سهمیه مصرف خانوار و یک هزار و ۸۵۰ تن سهمیه صنف و صنعت است.

وی، قیمت مصوب هر کیلو شکر بسته‌بندی بخش خانوار را هشت هزار و ۷۰۰ تومان و شکر بسته‌بندی بخش صنف و صنعت را ۶ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که به واسطه تغییر گروه ارزی از نرخ ثابت به نرخ نیمایی شاهد چندگانگی قیمت شکر در استان هستیم ،که تشدید نظارت‌های بازرسان این سازمان مانع از سوء‌استفاده از این وضعیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسی‌پور همچنین قیمت مصوب هر کیلوگرم شیر با چربی ۳.۲ درصد چربی درب کارخانه را ۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: افزایش قیمت شیر بر روی سایر محصولات لبنی نیز تاثیر دارد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در خصوص سبوس گندم نیز مقرر شد تا هر کیلوگرم سبوس به قیمت یک هزار و ۴۰۰ تومان به کارخانجات تحویل داده شود و قیمت مصوب مرغ از روز شنبه، ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

شمسی‌پور با بیان اینکه نانوایی‌های ملزم به نصب میزان سهمیه، قیمت هر قرص نان و روزهای تعطیلی خود هستند، افزود: چنانچه مردم تخلفی در این خصوص مشاهده کردند مورد را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، ۴۳ هزار واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری فعال است و در این واحدها بیش از ۱۰۰ هزار نفر مشغول به کار هستند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری ستاد تنظیم بازار شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری ستاد تنظیم بازار شکر چهارمحال وبختیاری ستاد تنظیم بازار شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری