Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدی لائینی به اوضاع نابسامان سواحل دریا اشاره کرد و گفت: به لحاظ اقلیم مازندران، باید طلاب برای کار فرهنگی تبلیغی در سواحل دریا آموزش ببینند و در طول سال برنامه‌های فرهنگی برای حضور مسافران و گردشگران داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (12 تیر) در دیدار مجمع نمایندگان طلاب قم در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، بابیان اینکه فعل برگزاری این جلسات خوب است اما پیگیری مصوبات این جلسات از اهمیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد:  در خصوص مصوباتی که صورت می‌گیرد باید بدانیم کدام مصوبه به سرانجام رسیده و کدام انجام‌نشده تا برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه توجه به توسعه و گسترش دین و فرهنگ باید در اولویت کار این مجمع باشد، افزود: اقتصاد در مرتبه دوم قرار دارد چراکه غفلت از فرهنگ زیان‌بار است؛ دغدغه‌های فرهنگی باید جدی گرفته شود.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی به آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در حوزه پوشش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برخی از مسائل دست ما نیست ما باید توسط رسانه‌ها مطالبات به‌حق فرهنگی، دینی را پیگیر باشیم؛ آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی باید حرف اول ما باشد.

 

وی حضور ۷ هزار طلبه‌ مازندرانی مقیم در شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: همه این طلاب باید انقلابی و به خط باشند، اگر می‌خواهیم انقلابی باشیم مشکلات زیادی را باید تحمل‌کنیم، بخشی از مطالبات می‌توان آتش به اختیار و جهادی توسط طلاب مرتفع شود.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی به اوضاع نابسامان سواحل دریا اشاره کرد و افزود: به لحاظ اقلیم مازندران، باید در طول سال برنامه‌های فرهنگی تبلیغی برای حضور مسافران و گردشگران تدارک دیده شود، برگزاری نماز جماعت، قرائت دعا و برگزاری مسابقات قرآنی و دینی در سواحل دریا، می‌تواند کمک‌کار ما در راستای حذف ضد ارزش‌ها باشد.

 

وی بابیان اینکه طلاب باید برای کار فرهنگی در دریا آموزش ببیند، گفت: طلاب در مکان‌های پرتردد شهر در ایام مختلف با برپایی خیمه مراسم پرسش و پاسخ داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه طلاب نیز مانند سایر مشاغل به خاطر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند، عنوان کرد: طلاب و مشکلات آن‌ها بررسی شود و در قالب کمک مؤمنانه به این قشر اثرگذار توجه شود.

 

وی با اشاره به فعالیت طلاب در بخش تغسیل و تدفین اموات کرونایی در قالب قرارگاه جهادی حضرت موسی بن جعفر (ع)، گفت: حضور طلاب و روحانیون در خط مقدم تغسیل و تدفین اموات کرونایی موجب ایجاد آرامش روانی در جامعه شده است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجمع نمایندگان طلاب قم تغسیل اموات کرونایی نماینده ولی فقیه در مازندران سواحل دریا کار فرهنگی کرونا حجت الاسلام محمدی لائینی سواحل دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود

حجت الاسلام والمسلمین معزی دیدار fh رئیس و مدیران سازمان داوطلبان به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقاء دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بروکراسی‌های غیرضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بروکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود