Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ باقری با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر از مجموعه فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و پژوهشی این مجموعه آموزشی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ محمدحسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح در صدر یک هیئت با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) از آموزش‌های ارائه شده در این دانشگاه پیرامون مهارت محوری دانشجویان و آموزش عملی تبادل با شبیه ساز مکران - خزر، فعالیت‌های تربیتی و آموزشی در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد بازدید و سطح این آموزش‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، امیر سرتیپ باقری همچنین آموزش عملی با استفاده از شبیه ساز‌های دانشکده ناوبری از جمله شبیه ساز مخابرات بصری و تاکتیک شبیه ساز بصیر و همچنین کارگاه‌ها و آزمایشگاه دانشکده مکانیک از جمله حوضچه کشش کشتی و آزمایشگاه دانشکده‌های برق، لابراتور‌های زبان، مرکز آموزش CBT و مجموعه فعالیت‌های پژوهشی از جمله طرح‌های فن آورانه و تحقیقات نظری و مستند سازی را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر سرتیپ باقری ارتش جمهوری اسلامی ارتش شبیه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نو آورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی برگزار شد.

حوریه محمدی رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در این مراسم گفت: این جشنواره در شش حیطه یاددهی ویادگیری،ارزشیابی،طراحی و تولید محصولات داخلی و تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی و…. در دو مرحله دانشگاهی و کشوری و شش بخش داوری با حضور ۸۹ داور برگزار شد.

محمدی افزود: تعداد دانشگاه های علوم پزشکی ۷۰ دانشگاه هستند که ۵۴ دانشگاه در این جشنواره شرکت کردند، وجود فر آیند های برگزیده با پراکندگی جغرافیایی در سراسر کشور از ویژگی های مهم این جشنواره بود.

محمدی با اشاره به اینکه شعار همایش آموزش علوم پزشکی آموزش علوم پزشکی،از کلاس درس تا عرصه است افزود: همایش آموزش علوم پزشکی با محور های توسعه و بازنگری برنامه های درسی منطبق با نیاز های اجتماعی، کیفیت آموزش بالینی،آموزش علوم پزشکی دانشجو محور، اخلاق حرفه ای در آموزش علوم پزشکی و فناوری های نوین آموزشی شروع به کار کرد.

کد خبر 6094556

دیگر خبرها

  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است