Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمیدرضاکاظمی گفت : کلنگ زنی قطعه چهارم این محور گامی بزرگ در راستای توسعه شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ کاظمی بعداز ظهر روز پنجشنبه در آیین افتتاح قطعه ۴ محور خرم آباد _پلدختر که با حضور محمد اسلامی وزیرراه وشهرسازی برگزارشده بود ، اظهار کرد: مهم ترین مشکل شهرستان پلدختر راه ارتباطی است که محور پلدختر به خرم آباد را به دلیل وقوع سیل و خسارات ناشی از آن به یک مسیر ناایمن و پرخطر تبدیل کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کلنگ زنی قطعه چهارم این محور گامی بزرگ در راستای توسعه شهرستان است و انشالله با کلنگ زنی و شروع عملیات دو قطع دیگر دوم و سوم شاهد تسریع در بازسازی این جاده باشیم 

از آنجا که عملیات بازسازی این محور چندین سال طول خواهد برد انتظار ما این است نقاط حادثه خیز این جاده مورد عنایت ویژه وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد زیرا همچنان تردد در این محور برقرار است .

کاظمی تصریح کرد: در مسیر با وجود اقدامات خوب از جمله نصب پل ها و ابنیه ها که جای تقدیر دارد  اما برخی از پل های روستایی از جمله پران پرویز و چم شهران برگلان سوخته ؛ بن لار ؛ برآفتاب غزال ، چولهول ، دره باغ طایی و تودار شاکرمی بر اثر سیل تخریب شده اند که انتظارداریم در بازسازی و نصب آنها تسریع شود .

به گفته نماینده پلدخترومعمولان،  راههای روستایی شهرستان پلدختر مشکلات جدی دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی راه وشهرسازی محور پلدختر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان فرماندار شهرستان سروآباد با اعلام این خبر گفت: این گردنه ۱۵ آبان ماه سال گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود.

حسن زارعی افزود: عملیات بازگشایی این گردنه از فروردین ماه توسط نیرو‌های راهداری آغاز شده بود و بعد از گذشت یک ماه امروز رسما بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در طول زمان بازگشایی گا‌ها شاهد بارش باران و کولاک شدید بودیم گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب در طول ماه فروردین عملیات بازگشایی به طول انجامید.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این گردنه به بیش از ۵ متر می‌رسد گفت: از رانندگان و مسافران عزیز و کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می‌خواهیم با دقت و توجه در این مسیر حرکت کنند، چون امکان ریزش برف یا سقوط بهمن وجود دارد.

دیگر خبرها

  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر