Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:53:14 GMT

۸ اثر در جشنواره طنز کرونا برگزیده شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۹۱۶

۸ اثر در جشنواره طنز کرونا برگزیده شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ارسال ۱۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری کرونا خبر داد و گفت: ۸ اثر منتخب این جشنواره شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره مجازی سراسری شعر طنز کرونا با بیان اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های مجموعه‌های فرهنگ و هنر به تعطیلی کشیده شد، اظهار کرد: بلافاصله شورای سیاست‌گذاری و نشست‌های هم اندیشی برای اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی، امیدبخشی و روحیه‌بخشی به جامعه، تلاش ما بر این بود که مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهیم و در این راستا چهار جشنواره کاریکاتور، شعر، استندآپ کمدی و قرآن و عترت برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه فراخوان جشنواره شعر از ابتدای اردیبهشت ماه منتشر شد، خاطرنشان کرد: ۱۶۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که هشت اثر در سالروز ولادت با سعادت امام هشتم(ع) به عنوان آثار منتخب، معرفی می شوند.

وی در خصوص فعالیت‌های کمیته فرهنگی طرح فاصله گذاری اجتماعی، یادآور شد: در این ایام بیش یک‌هزار و ۴۰۰ اثر تولید و در فضای مجازی منتشر شد و همدان در این زمینه یکی از استان‌های برتر بود.

احسانی از بازگشایی سینماها و مجتمع‌های فرهنگی خبر داد و افزود: سینماها روزانه با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان مردم بوده و بازرسی‌های مداوم در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ همدان فضای مجازی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر