Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@07:08:56 GMT

بجای نامه‌نگاری، پاسخگوی وضع موجود باشید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۰۷۴

بجای نامه‌نگاری، پاسخگوی وضع موجود باشید

حجت‌الاسلام والمسلیمن آل‌هاشم گفت: آنهایی که خودشان مسبب بلبشوی وضع موجود و اتفاقات آن هستند، برای فرار از پاسخگویی پای رهبری را به میان می آورند درحالی که باید پاسخگوی وضعیت موجود باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در نشست تخصصی بنیاد غدیر با بیان اینکه شخصیت موسس بنیاد غدیر بسیار بزرگ و والاست به طوریکه وصیت آیت الله خزعلی این بود که روی سنگ قبرش بنویسند، سرباز روح الله خمینی اظهار داشت: ما در خصوص غدیر خم باید فعالیت‌های مهمی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرامیداشت غدیر نباید تنها به برگزاری جشن محدود شود بلکه باید در زمینه‌های مختلف این رویداد بزرگ گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در تبیین شخصیت والای علمی و اخلاقی علامه امینی در کل کشور خصوصا در دیار آذربایجان که این علامه بزرگ متعلق و زاده آذربایجان است، کم کاری کرده‌ایم.   آل هاشم با بیان اینکه یکی از راه‌های تبیین، تشریح و معرفی شخصیت های برزگی همچون علامه امینی تبیین زبانی و بازگویی سجایای علمی و اخلاقی آنهاست، ابراز داشت: علامه امینی را باید فرشته حقیقت دانست چراکه جان خود را در راه بازخوانی غدیر و اعلام حق و حقیقت قرار داد.   امام جمعه تبریز افزود: علامه امینی، بحر صورتی بود که حقیقت در او موج میزد و رودخانه یقین در سراسر وجودش جاری و ساری بود. او قله دانش و تواضع را با خود در یکجا جمع کرده بود.   حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به شاهکار بزرگ علامه امینی در نگارش کتاب الغدیر تاکید داشت: ایشان هستی خود را در کوره عشق علی ریخت. عشق او به علی سبب پیدایش الغدیر شد چراکه گفته بود، هربار پشت میز مینشستم تا برای الغدیر بنویسم، انگار حضرت علی(ع) در کنار میز نشسته و موضوعات را دیکته میکرد.   نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در انتهای سخنانش با اشاره به برخی نامه نگاری ها به رهبر انقلاب تصریح کرد: از خدا میخواهیم همه ما را ثابت قدم در مسیر ولایت قرار دهد؛ خیلی ها خود را ولایت مدار میدانستند اما در بزنگاه‌ها در این مسیر ثابت قدم نبودند.   وی گفت: نمیشود ما بگوییم پیرو خط امامیم اما امروز چیز دیگری بگوییم، یا نامه سرگشاده بنویسیم! آنهایی که خودشان مسبب بلبشوی وضع موجود و اتفاقات آن هستند، برای فرار از پاسخگویی پای رهبری را به میان می آورند درحالی که باید پاسخگوی وضعیت موجود باشند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: علامه امینی آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هاشم امینی ادامه داد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامد‌های سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روز‌های آینده مشکل آب شرب این روستا‌ها نیز برطرف خواهد شد.   وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودرو‌ها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهر‌های جنوب استان جلوگیری شد.   امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستا‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • حفر چاه‌های جذبی پاسخگوی بارش‌های شدید کوتاه مدت نیست + فیلم
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد