Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا روزهایی پرتنش و بحرانی را پشت سر می گذارد. پس از سه تساوی در 4 بازی و از دست دادن شش امتیاز، این تیم خطر از دست رفتن قهرمانی لالیگا را بیش از پیش حس می کند و اگر رئال امشب بر ختافه پیروز شود، فاصله با کهکشانی ها به 4 امتیاز افزایش خواهد یافت.

در چنین اوضاع و احوالی ورود گریزمان به زمین در دقیقه 90 بازی بارسا و اتلتیکو نیز بسیار خبرساز شد و رسانه ها از آن به تحقیر ستاره فرانسوی تعبیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستین در نشست خبری پس از بازی گفت که از گریزمان عذرخواهی نخواهد کرد که با پاسخ تند پدر این بازیکن روبرو شد.

برخی معتقدند این یک تاکتیک برای عصبانی کردن گریزمان به منظور فروش او در فصل نقل و انتقالات است. ستاره ای که با 120 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسا پیوست اما نتوانسته انتظارات را بر آورده سازد. همچنین مدت هاست این شایعه وجود دارد که لیونل مسی تمایل داشت تا مبلغ هزینه شده برای جذب گریزمان، صرف بازگرداندن نیمار شود و او رابطه ای دوستانه با ستاره فرانسوی ندارد و حتی در زمین به او پاس نمی دهد.

کریستوف دوگاری ملی پوش سابق فرانسوی که سابقه یک سال بازی برای بارسا را هم دارد، در مصاحبه با رادیو مونته کارلو به انتقاد از گریزمان پرداخت و مسی را هم از الفاظ عجیبش بی نصیب نگذاشت.

او در این رابطه گفت:« گریزمان از چه کسی در بارسا می ترسد؟ از یک فوتبالیست 1.5 متری نیمه اوتیسمی؟ تنها کاری که او باید انجام دهد، شهامت بیشتر در رختکن تیم است. یک سال است می گویند مسی با گریزمان مشکل دارد. معتقدم او باید رودررو این مشکل را حل کند. درست است که مسی در زمین می تواند به گریزمان بیشتر پاس بدهد ولی صادقانه بگویم که این مساله من را شگفت زده نمی کند. گریزمان زیادی توپ از دست می دهد و در زمین خجالتی بازی می کند. او باید با مسی صحبت کند و این مشکل به گونه ای دیگر قابل حل شدن نیست.»

دوگاری به کیکه ستین نیز حمله کرد و گفت:« ستین انسان خوبی است ولی مربی ای در سطح بارسلونا نیست. او یک مربی کاملا معمولی است. ستین نمی داند چگونه باید تعویض کند. برابر اتلتیکو و دقیقه 85، سرخیو بوسکتس را بیرون کشید تا آنسو فاتی را وارد میدان کند. گریزمان را هم دقیقه 90 وارد زمین کرد. معتقدم او قصد تحقیر گریزمان را نداشت بلکه مشکل اینجاست که نمی داند چطور تعویض کند و از تیمش چگونه بازی بگیرد. اطمینان دارم که او چیزی بر علیه گریزمان ندارد. بارسا برای ستین بیش از اندازه بزرگ است و به همین دلیل تمرکزش را از دست داده.»

255 41

کد خبر 1405914

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال اروپا لالیگا بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود و در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اما مدیران این باشگاه و به خصوص لاپورتا از تصمیم او راضی نبودند.

رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رافا یوسته و همچنین دکو در طول مدت تمام تلاششان را به کار گرفتند تا این مربی را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کنند، خصوصا که نتوانسته بودند مربی بزرگی را برای جانشینی او انتخاب کنند و در نهایت هم موفق شدند که نظر او را تغییر دهند.

اما حالا RAC1 خبر داده است که تصمیم لاپورتا برای حفظ ژاوی و ادامه همکاری با او با مخالفت‌هایی از سوی بعضی از مدیران این باشگاه و اعضای هیئت مدیره همراه شده است. این مخالفت به حدی جدی است که بعضی از آنها تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه حضور ژاوی در بارسا از سمت خود استعفا خواهند داد.

آنها پیش از این به رئیس باشگاه بارسلونا هشدار داده بودند که بهترین تصمیم این است که هرچه زودتر سرمربی این تیم را اخراج کند. با توجه به اینکه او حالا تصمیم گرفته به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، در صورتی که بارسلونا بخواهد او را اخراج کند باید دستمزد او در فصل آینده را هم پرداخت کند که ضرر بزرگی از نظر مالی برای این باشگاه خواهد بود.

ژاوی و لاپورتا قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست خبری حضور پیدا کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند و باید دید که در نهایت تنش‌های به وجود آمده در این باشگاه به چه شکل مدیریت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!