Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:44:04 GMT

تست کرونای استاندار کرمان منفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۳۵۶

تست کرونای استاندار کرمان منفی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از منفی شدن تست ویروس کرونا محمدجواد فدائی استاندار کرمان پس از ابتلایش به این بیماری خبر داد. - اخبار استانها -

حمیدرضا رشیدی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی محمد‌جواد فدائی استاندار کرمان پس از ابتلایش به ویروس کرونا، اظهار داشت: تست اخیر آقای فدائی از سوی پزشکان منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بنا به اعلام پزشکان آقای فدائی استاندار کرمان در وضعیت جسمی خوبی پس از ابتلایش به بیماری کرونا قرار دارد و پس از اتمام دوران قرنطینه در منزل و با توجه به منفی شدن آزمایش کویید 19 فعالیت کاری خود را از فردا آغاز کنند.

انتقاد استاندار کرمان به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلساتتست کرونای استاندار کرمان مثبت شداستاندار کرمان: برخورد با متخلفان تهدید بهداشت عمومی در استان کرمان باید با جدیت انجام شود

به گزارش تسنیم، 5 تیر 99 بود که دلیل عدم حضور استاندار کرمان در شورای قضائی اداری استان کرمان مثبت شدن تست کرونای وی اعلام شد و از آن پس استاندار کرمان در منزل در قرنطینه بود.

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P1336/S67,6/CT15 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان بیشتر بخوانید... عدم رعایت فاصله‌گذاری مهمترین مشکل در مقابله با ویروس کرونا در استان کرمان است تشدید نظارت‌های مقابله با کرونا در شهربابک؛ صنوف متخلف تا ۳ ماه پلمب می‌شوند مصوبات ستاد کرونا در جنوب استان کرمان؛ از تعطیلی صنوف پرریسک تا تعیین پروتکل برای برداشت خرما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان استاندار کرمان استان کرمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان