Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمد حاج رسولی‌ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران امروز در حاشیه بازدید از سد تنگه حمام قصرشیرین و شبکه‌های پایین دست این سد گفت: از مجموع سه هزار هکتار از شبکه‌های آبیاری زیر دست سد تنگه حمام در شهرستان قصرشیرین یک هزار هکتار آن وارد مدار شده که بازدید امروز در راستای تعیین برنامه زمانبندی برای مابقی شبکه‌های پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ۲ هزار هکتار باقی مانده نیز یک هزار هکتار تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد و در تلاش هستیم تا برای یک هزار هکتار آخر نیز تامین اعتبار لازم را داشته باشیم و در این خصوص قول مساعد می‌دهیم.

فرماندار قصرشیرین نیز گفت: سد تنگه حمام (شهدای گمنام) در فاصله ۱۷ کیلومتری قصرشیرین قرار دارد و آب سه هزار هکتار از اراضی این شهرستان را تامین می‌کند.

مراد علی تاتار افزود: این سد از نوع مخزنی خاکی سنگریزه‌ای با هسته رسی است که توانایی ذخیره ۴۴ میلیون متر مکعب آب در سال را دارد و کار ساخت سد تنگه حمام از سال ۸۴ با ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت پیمانکار جهاد نصر کرمانشاه آغاز شده است.


شبکه‌های سد تنگه حمام پیشرفت خوبی داشته است

 

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت خدمات بسیار خوب و طرح‌های قابل توجهی ارایه کرده که منشا خیر و برکت برای منطقه و مردم است.

شهریار حیدری افزود: از مجموع طرح‌های دولت یکی دو درصد پیشرفت فیزیکی آن مانده که انتظار است این چند درصد باقی مانده تکمیل و به انجام برسد.

او اظهار داشت: شبکه‌های سد تنگه حمام نیز پیشرفت خوبی داشته، اما تکمیل نشدن این طرح باعث شده کشاورزان بهره برداری نداشته باشند که انتظار است وزارتخانه با اتخاذ تمهیدات لازم باقیمانده پروژه را تکمیل کند تا منشا خیری باشد برای مردم زجر کشیده این منطقه که سال‌ها سختی متحمل شده اند.
 انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی کرمانشاه سدهای کرمانشاه مصرف آب کشاورزان هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • ادعای فعالیت نظامی چین در تنگه تایوان پس از پایان سفر بلینکن