Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@22:22:28 GMT

درگذشت گرجستانی و حسرتی که بر دل ایرج راد ماند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۵۴۷

خرداد: ایرج راد با ابراز تاسف فراوان از درگذشت سیروس گرجستانی، این اتفاق را  بسیار ناگهانی و غیر قابل باور دانست. 
به گزارش خرداد ،این هنرمند که در اداره هنرهای دراماتیک و در نمایش‌ها و پروژه‌های تصویری مختلفی با سیروس گرجستانی همکاری داشته، در گفتگو با ایسنا ادامه داد: این اتفاق برایم بسیار تلخ و شوکه‌کننده بود بخصوص که پیش از عید قرار بود سفری با هم داشته باشیم که به دلیل کرونا، میسر نشد و حالا حسرتش با من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به دوره فعالیت مشترک با سیروس گرجستانی در اداره تئاتر یادآوری کرد: او یکی از یاران همیشگی من در این اداره بود که به جز همکاری، رابطه بسیار دوستانه و نزدیکی با یکدیگر داشتیم. 
راد از گرجستانی به عنوان هنرمندی بی‌حاشیه، سالم و زحمتکش یاد و اضافه کرد: هنرمندی ارزشمند و مردی به تمام معنا بود. برای بازی در هر نقش با تمام وجودش مایه می‌گذاشت. در کار تئاتر بسیار دقیق، با وسواس، همراه و کمک‌کننده بود. انضباطی که در کارش داشت، زبانزد خاص و عام بود.
او با اشاره به فعالیت مستمر گرجستانی در ورزش در کنار فعالیت هنری افزود: با وجود تمام مشکلات، همواره فعالیت خود را در ورزش هم جدی می ‌گرفت چون معتقد بود لازمه کار هنری‌اش است.
راد خاطرنشان کرد: هرگز یاد ندارم کسی از سیروس گرجستانی رنجیده باشد چون رفتارش با همه دوستانه و صمیمانه بود به دور از هر گونه حسادت و خودخواهی و خودپسندی.
این هنرمند تئاتر که در اجرای نمایش «دکتر کنوک» با گرجستانی همکاری داشته است، بازی او را در این نمایش خیره کننده دانست و یادآوری کرد: کسانی که این نمایش را دیده‌اند، هرگز بازی درخشان او را فراموش نمی‌کنند. او سبک بازیگری خاص خود را داشت و حضورش روی صحنه و مقابل دوربین کاملا تاثیرگذار بود و مخاطب را جذب می‌کرد چراکه با تمام وجودش به ایفای نقش می‌پرداخت.
ایرج راد درگذشت سیروس گرجستانی را به خانواده این هنرمند،پسرش سیاوش، خانواده اداره تئاتر و دیگر هنرمندان و مردم ایران تسلیت گفت و افزود: واقعا حیف شد. جایش خالی است. برچسب ها: گرجستانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: گرجستانی سیروس گرجستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود