Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آستانه میلاد امام رضا علیه السلام از اعلام نتایج مسابقه غیر حضوری ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه پسران ساکن در استان خبر داد.

حجت الاسلام «ابوالفضل یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به داوری مسابقه غیر حضوری ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه پسران ساکن در استان اصفهان ضمن تبریک میلاد امام رضا علیه السلام گفت: بر اساس اعلام قبلی مهلت ارسال آثار به این مسابقه 31 خرداد و زمان اعلام نتایج 13 تیرماه همزمان با ولادت امام رضا علیه السلام مقرر گردید که داوری این مسابقات روز گذشته به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ملاک های داوری همان ملاک های مسابقات رسمی یعنی صوت و لحن و تجوید بود البته یک قسمت آداب نیز به داوری اضافه شد.

 

وی با بیان اینکه 208 اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد، خاطرنشان کرد: برای اینکه مسابقات با عدالت بهتری داوری شود در یک مرحله همه اثرها داوری شد به این صورت که از ابتدا هر تلاوت توسط داوران استماع شد و هر چهار شاخص اصلی داوری صوت، لحن، تجوید و آداب نمره ای در نظر گرفته شد و مجموعا 30 نفر از افرادی که قرآئت بهتری داشتند، انتخاب شدند و تلاوت  افرادی که منتخب شدند توسط یک داور صوت و لحن و یک تجوید وقف و ابتدا و آداب را داوری کردند و نفرات برتر انتخاب شدند.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه نمرات 30 نفر پایانی ثبت و قابل استناد است، تصریح کرد: هئیت داوران  تشکر خود را از تمامی شرکت کنندگان اعلام می دارد و پیشنهاد برگزاری دوره های آموزش مجازی قرآن کریم جهت ادامه روند رو به رشد قرآن آموزان عزیز را دارد و از خداوند متعال خواهان توفیق و سربلندی این نوگلان قرآنی را مسئلت می نماید.

 

وی خاطرنشان کرد: بنا به اعلام قبلی به 5 نفر اول 5 میلیون ریال، 5 نفر دوم 3 میلیون ریال و 5 نفر سوم 2 میلیون ریال اعطا خواهد شد.

 

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اسامی برگزیدگان این مسابقه گفت: نفرات برتر به ترتیب نفر اول تا پانزدهم آقایان محمدکریم میرزاعلیان، محمدحسین بخشی نیا، محمدمتین نجات بخش، سجادنوروزیان، مرصادفروتن، علی فقیهی نیا، نویدفرازنده، سیدعلی احمدی، ابوالفضل نوحی، هادی  اسماعیلی، سید محمد هادی نقوی، رضا جعفری، عمید فرازنده، سجاد سلیمانی، علی محمودی برگزیدگان این مسابقه هستند.

 

جوایز برگزیدگان این مسابقه از هفته آینده به آنها اهدا خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشار به شبکه پیام رسان ایتا به آدرس چراغ هدایت مراجعه نمایند./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترتیل خوانی قرآن کریم استان اصفهان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود