Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب جنجالی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید، هفته گذشته بیست و سوم ژوئن منتشر شد.

به نوشته وبگاه «هیل»، در هفته اول فروش این کتاب، ۷۸۰ هزار نسخه از آن به فروش رسیده و «سیمون و شاستر»، ناشر این کتاب در آستانه رسیدن به فروش یک میلیون نسخه از آن هستند.

هیل همچنین نوشت، با این میزان فروش، این کتاب در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های «روزنامه نیویورک تایمز» و فروشگاه آنلاین «آمازون» قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این وبگاه خبری همچنین نوشت، کتاب خاطرات بولتون از لحاظ فروش در هفته اول هنوز به کتاب «وفاداری بیشتر» نوشته «جیمز کومی»، رئیس سابق اف‌بی‌آی نرسیده، اما همچنان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دوران ترامپ است.

طبق گزارش‌هایی جان بولتون برای کتاب خاطرات خود، ۲ میلیون دلار پیش پرداخت داده است.

بولتون، در کتاب خاطرات خود به جزئیات در مورد ۱۸ ماه فعالیت در کنار دونالد ترامپ و افشاگری علیه وی پرداخته است.

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در این کتاب که عنوان «اتاق حادثه» را برای آن انتخاب کرده نوشته تنها دغدغه دونالد ترامپ، پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکاست.

بولتون پیش از انتشار کتاب خود در رسانه‌های مختلف مکرراً ظاهر شد و چندین مصاحبه داغ را انجام داد که تیتر یک اخبار رسانه‌ها شدند.

وزارت دادگستری آمریکا در تلاش برای جلوگیری از انتشار این کتاب به دادگاه شکایت کرده بود که این کتاب «به طور مناسب برای انتشار بررسی نشده است».

اما در حالی که دولت ترامپ تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مانع از انتشار کتاب افشاگرانه بولتون شود، «رویس لامبرت» قاضی منطقه‌ای آمریکا شنبه هفته گذشته برای انتشار این کتاب چراغ سبز نشان داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمازون کتاب بولتون مشاور امنیت ملی پرفروش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین متولی اظهار کرد: پرفروش‌ترین داروها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: داروهایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین داروهای تأمینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: داروهایی که نام برده شد، ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

کد خبر 6087156 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش