Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@09:24:37 GMT

قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در بوکان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۰۲۱۷

قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در بوکان دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ سلمان حیدریاظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع که منجر به قتل مردی ۳۰ ساله در شهر بوکان شده بود ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه وقوع نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح در خیابان انقلاب این شهر روی داده بود افزود: عوامل پلیس سریعا در محل حاضر و با توجه به اینکه شخص مضروب بر اثر جراحات وارده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده بود، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بوکان گفت: تیم‌های ویژه انتظامی این شهرستان بلافاصله اقدامات تخصصی را آغاز کرده و موفق شدند قاتل فراری را در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

وی در ادامه افزود: با دستگیری قاتل پرونده پس از تکمیل و انجام اقدامات تخصصی به دادسرا ارسال می‌شود.

سرهنگ حیدری در خصوص انگیره و علت قتل نیز اظهار داشت: جزییات این حادثه پس از پایان تحقیقات و بازجویی از قاتل در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

بوکان در جنوب آذربایجان‌ غربی قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری قتل پلیس جزییات حادثه اخبار حوادث فراری قاتل فراری ساعت دستگیر شد بوکان عکس کلینیک ویدیو فیلم اخبار تهران انفجار حوادث تهران مرد تجریش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری زن جوانی که به علت اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد