Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حضور باقری و تاثیرگذاری‌اش در تیم پرسپولیس به خوبی احساس می‌شود اما در تیم ملی حضور او چه تاثیری خواهد داشت؟!

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره جدایی کریم باقری از پرسپولیس گفت: رفتن باقری از پرسپولیس شوک بزرگی است؛ همه پرسپولیسی‌ها او را دوست دارند و خود او هم نسبت به تیم پرسپولیس تعصب ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم اینکه سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال اصرار به جدایی او دارند کار درستی نیست؛ او اول مربی پرسپولیس باید شود و بعد از آن به تیم شهرش خدمت کنند و در تراکتور فعالیت کند.

وی گفت: تاثیرگذاری باقری در پرسپولیس بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ او به خوبی تیم را مدیریت می‌کند و اگر حاشیه‌ای وجود داشته باشد آن را حل و فصل می‌کند و اجازه نمی‌دهد به بیرون انتقال پیدا کند.بنابراین حضور او در پرسپولیس به شدت تاثیرگذار است و من فکر می‌کنم اگر او از پرسپولیس جدا شود شوک بزرگی به تیم وارد می‌شود و مسئولان هم نباید اجازه این کار را بدهند. البته سوال من این است که حضور باقری و تاثیرگذاری‌اش در تیم پرسپولیس به خوبی احساس می‌شود اما در تیم ملی حضور او چه تاثیری خواهد داشت؟! این سوالی است که مسئولان فوتبال باید به آن جواب بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: باقری کاپیتان بیرون زمین پرسپولیس است و خیلی از مسائل حاشیه‌ای این تیم را کنترل می‌کند.من قطعا اگر جای او بودم پرسپولیس را انتخاب می‌کردم چرا که این تیم بیشتر به او نیاز دارد تا تیم ملی.

فنونی‌زاده درباره دیدار پرسپولیس و شاهین بوشهر گفت: بازی مقابل تیم‌های ته جدولی هم سخت و هم آسان است. سخت از این بابت که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و آسان از این بابت که می‌شود به راحتی به این تیم‌ها گل‌های زیادی زد. فکر می‌کنم شاهین بوشهر مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشته باشد.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی فوتبال کریم باقری مرتضی فنونی زاده شاهین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه حضور دانش‌بنیان‌ها در عرصه حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده بود، گفت: با توجه به اینکه نیاز به دانش‌بنیان‌ها احساس می‌شود، توانمندی لازم در مکانی همچون بدنه دانشگاه‌ها برای پرورش این استعدادها وجود داشته و در نتیجه نیاز و توانمندی موجب این جرقه شده است.

میثم اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حمل‌ونقل بخشی از زیست شهری است، بنابراین با سایر شئونات زندگی مردم درهم‌تنیدگی دارد و در عین حال که جلوی چشم همه قرار دارد، اما پیچیده است و موجب تغییرات سریع در روند حمل‌ونقل می‌شود.

وی افزود: فراهم کردن سریع و درست زیرساخت‌های حمل‌ونقل از سوی مسئولان امر اهمیت زیادی دارد، به این معنا که کندی‌ها و خطاهایی که زیست‌بوم‌های انسانی دارند را با استفاده از فناوری از سیستم خارج می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه در حیطه فناوری تولیدکننده و مصرف‌کننده داریم، گفت: تولیدکنندگان شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان مدیریت‌های حمل‌ونقلی به نمایندگی از شهروندان هستند.

اکبرزاده ادامه داد: نمایشگاه‌ها و رخدادهایی که همچون نمایشگاه حمل‌ونقل مکانی است که تولیدکننده و مصرف‌کننده را در یک مکان گرد هم می‌آورد تا بتوانند یکدیگر را پیدا کنند، چرا که در حالت عادی نیازها تولید می‌شود، اما فرصتی برای پیدا کردن تأمین‌کننده آن‌ها نیست، در واقع افرادی بالقوه می‌توانند مواردی را تأمین کنند که مطمئن نیستند مصرف‌کننده داشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه حضور دانش‌بنیان‌ها در عرصه حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز به دانش‌بنیان‌ها احساس می‌شود، توانمندی در مکانی همچون بدنه دانشگاه‌ها برای پرورش این استعدادها وجود داشته، در نتیجه نیاز و توانمندی موجب این جرقه شده است.

کد خبر 750495

دیگر خبرها

  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی