Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از واریز حقوق فروردین ماه ۱۵۰۰ نفر از کارگران هفت تپه به حساب شان خبر داد و افزود: حقوق مابقی کارگران نیز تا اواسط هفته پرداخت خواهد شد.

ببه گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ارسلان غمگین پنج شنبه ۱۲ تیرماه، اظهار کرد: حقوق فروردین ماه ۱۵۰۰ نفر از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه امروز واریز شد و حقوق مابقی کارگران نیز تا اواسط هفته آینده واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پیش از این نیز دفترچه های بیمه تامین اجتماعی این کارگران با همت و تلاش ویژه سازمان تامین اجتماعی استان تمدید شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: در راه احقاق حق کارگران از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و برای اصلاح امور و بهبود معاش آن ها به وظایف مان عمل می کنیم.

غمگین در پایان، پیگیری های مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور و مسوولان استانی و شهرستان شوش و همچنین نماینده شهرستان شوش و پیگیری های اعضای شورای اسلامی کار شرکت هفت تپه در پرداخت حقوق و تمدید بیمه کارگران قابل تقدیر دانست.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مدیران کل استانی زیرمجموعه وزارتخانه تأکید کردیم، املاک مازاد این وزارتخانه را به کارگروه‌های استانی برده و پس از تغییر کاربری، برای تأمین مسکن کارگران استفاده کنند.

وی گفت:  امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

وی افزود: به کارفرمایانی که در جوار کارگاه‌های تولیدی خود برای کارگرانشان، مسکن احداث کنند امتیازات ویژه‌ای خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی